اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132336033

بزرگترین سفره اطعام عید غدیر در بوستان ولایت برپا شد

توزیع 110 هزار غذا بین شهروندان تهرانی

کد: 13950631132336033

https://goo.gl/znIuOe

، تهران , (اخبار رسمی): با برپایی بزرگترین سفره میهمانی و اطعام در روز عید غدیر و با مشارکت 354 محله شهر تهران در بوستان ولایت، 110هزار غذا در بین نیازمندان، ایتام و همشهریان تهرانی توزیع شد.

توزیع 110 هزار غذا در بین شهروندان تهرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تهران ، در این جشن که مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی محمد نائینی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی، محسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد غدیر و رییس ستاد برگزاری دهه امامت، معاونین امور اجتماعی مناطق 22 گانه، مدیران شهری، مدیران محلات و شهروندان محلات 354 گانه شهر تهران حضور داشتند؛ در مجموع 110 هزار غذا میان همشهریان تهرانی، افراد نیازمند و ایتام توزیع شد.

با گستردن بزرگترین سفره اطعام با نام سفره امیرالمومنین برای پذیرایی از عموم مردم تهران، بیش از 1000 دیگ غذای نذری از 354 محله تهران آماده شد و هر محله تهران برای مشارکت در پخت و توزیع 110هزار پرس غذا در بوستان مستقر شدند.
همچنین همزمان با عید الله اکبر جشن بزرگ غدیریون با قرائت خطبه غدیریه و اجرای برنامه مفرح در بوستان بزرگ ولایت مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
در این جشن معنوی عقد اخوت نیز بین برادران حاضر در مراسم اجرا و بعد از اقامه نماز، سفره امیرالمؤمنین (ع) و نذری توسط شهروندان حاضر در جشن، گسترده شد.
در این مشارکت همگانی خیران نیکوکار از محلات مختلف شهر تهران ده ها هزار وعده غذا را میان همشهریان تهرانی توزیع کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه