اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132346033

در منطقه 10 تهران برپا می شود

نمایشگاه بزرگ «در امتداد مقاومت»

کد: 13950631132346033

https://goo.gl/TzL66e

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بزرگ "در امتداد مقاومت" در آستانه سی و ششمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از روز چهارشنبه 31 شهریور ماه لغایت سه شنبه 6 مهرماه در بوستان 22 بهمن برپا می شود.

نمایشگاه بزرگ «در امتداد مقاومت»

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر هدف از برپایی این نمایشگاه را بصیرت افزایی و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و افزود: این نمایشگاه همزمان با فرارسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته با محوریت عفاف و حجاب و جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بوستان 22 بهمن برگزار می شود.

وی با اشاره به تنوع برنامه های نمایشگاه در قالب موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری تصریح کرد: در این نمایشگاه با استفاده از ابتکارات و توانمندی ها و ایجاد زیرساخت های لازم، برنام های مختلفی در قالب اجرای نمایش میدانی با موضوع شهدای مدافع حرم آل الله، برپایی 20 غرفه خدماتی، 16 غرفه نمایشی با مضمون طراحی موضوعات دفاع مقدس و غدیر خم، سالن مجزای کودک و نوجوان و همچنین سالن تیراندازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که آیین افتتاحیه نمایشگاه روز چهارشنبه 31 شهریور ماه ازساعت 19 الی 21 با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان برگزار خواهد شد افزود: روزهای پنجشنبه یک مهر و دوشنبه 5 مهر از ساعت 19 الی 21 فیلم های سینمایی ایستاده در غبار و بادیگارد در صحن اصلی نمایشگاه برای عموم مردم عزیز اکران خواهد شد و علاقمندان برای بازدید می توانند ازساعت 8 الی 19 به بوستان 22 بهمن مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]