اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132516033

از اول مهرماه آغاز می شود

تدریس داوطلبانه به دانش آموزان نیازمند تهرانی

کد: 13950631132516033

https://goo.gl/8CzPYR

، تهران , (اخبار رسمی): تدریس داوطلبانه به دانش آموزان نیازمند شهر تهران با عنوان " برای آینده ی فرزندان شهرم"از ابتدا ی مهر ماه به همت خانه شهریاران جوان شهرداری منطقه یک آغاز می شود.

تدریس داوطلبانه به دانش آموزان نیازمند تهرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار کرد : این طرح طی سه مرحله انجام می پذیرد که مرحله ی اول آن با شناسایی افراد نیازمند از طریق مدیران محلات ، مدارس و مساجد صورت گرفته است و مراحل بعدی نیز از ابتدای مهر ماه و بازگشایی مدارس،شروع خواهد شد.

کارگران در خصوص اهداف و اجرای طرح گفت: طرح خیریه جهت رویکرد و اهداف خانه ی شهریاران جوان منطقه یک به معنای مؤثر واقع شدن در حمایت و کمک رسانی به نیازمندان شهر تهران بوده و در حال حاضر تمام هماهنگی های لازم برای اجرای طرح از جمله استفاده از امکانات محلات ، مدارس ، کتابخانه ها و... انجام شده و در اختیار مشارکت کنندگان طرح قرار می گیرد.
غفاری مدیر خانه شهریاران جوان منطقه یک نیز در خصوص چگونگی مشارکت علاقمندان افزود :علاقمندان می توانند به صورت مستمر یا جلسه ای در این طرح شرکت و روز و ساعت کلاس هایشان را منطبق بر اوقات در خواستی خود جهت برنامه‌ریزی اعلام کنند.
وی گفت: این طرح با شعار "فرزندان شهرم اگر تحصیل نکنند آینده ای مبهم در انتظارشان خواهد بود "با استقبال خوب شهروندان رو به رو شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه