اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132546033

همزمان با بازگشایی مدارس صورت می گیرد

حمایت از مدارس و دانش آموزان

کد: 13950631132546033

https://goo.gl/o6nVUp

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه دو در آستانه بازگشایی مدارس از حمایت مدارس و دانش آموزان در قالب طرح بازباران خبر داد .

حمایت از مدارس و دانش آموزان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، "عزیز اله نظری" شهردار منطقه دو با اعلام این خبر گفت : حمایت از مدارس و دانش آموزان در اولویت اصلی طرح استقبال از مهر و بازباران میباشد و در این طرح تلاش کردیم با برنامه ریزی و تعامل با آموزش و پرورش به نیازهای واقعی مدارس و دانش آموزان در قالب حوزه های مختلف اجرایی رسیدگی نماییم .

وی در ادامه افزود : در حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو 51 بسته آزمایشگاهی تحویل مدارس داده شده است که این بسته ها شامل علوم جغرافیا، ریاضی وهنر می شود. در واقع دانش آموزان ابتدایی به جای خواندن نام کشورها فقط از کتاب بانقشه و کره زمین درس یاد می گیرند.
عزیز اله نظری در ادامه گفت : حمایت از نیازمندان برای ما اهمیت زیادی داردو به همین دلیل در قالب طرح"باز باران" از آموزش و پرورش اسامی دانش آموزان بی بضاعت خواسته شد و سپس به هر دانش آموز مبلغ 100 هزار تومان اهدا شد تا بتوانند از فروشگاه های باز باران خرید کنند.همچنین 2500 دانش آموز توسط کمیته امداد و محله ها شناسایی شده اند که برخی دانش آموز مدارس همجوار هستند اما این افراد هم تحت پوشش قرار گرفتند.
وی افزود : در حوزه حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه دو در 45 نقطه از محدوده مدارس عملیات اصلاح معابر انجام شده است و برخی محدوده ها هم نیاز به جانمایی بلوک عابر پیاده، نصب علائم هشداری و.. بود که تمامی موارد انجام شد اما در برخی نقاط گره ترافیکی داریم که با مشارکت پلیس راهور و استقرار نیروها امیدواریم در روزهای ابتدایی مهرماه با مشکلی مواجه نشویم.
عزیز اله نظری شهردار منطقه دو در خصوص عملکرد حوزه معاونت فنی و عمران شهردار منطقه دو در استقبال از مهر گفت : یکی از خواسته های دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی حضور در مدرسه ای رنگ شده، آسفالت شده با سیستم روشنایی و سرمایشی مناسب در فصل سرد سال است که برای امسال پس از اعلام اسامی مدارس نیازمند بهسازی توسط آموزش و پرورش در 26 مدرسه عملیات های عمرانی انجام شد و همچنین برای 2 مدرسه عملیات آسفالت پیش بینی شده است که قبل از بازگشایی مدارس به پایان می رسد. در واقع مدارس برای مهر ماه آماده اند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه