اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132636033

دومین گردهمایی «هم عهدان شهدا» برگزار می شود

برپایی نمایشگاه بزرگ «چهل چراغ»

کد: 13950631132636033

https://goo.gl/NPYFxH

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فرهنگسرای رضوان از برپایی نمایشگاه بزرگ «چهل چراغ» ودومین گردهمایی هم عهدان شهداء همزمان با سی و ششمین سالگردگرامیداشت هفته دفاع مقدس درگلزارمطهر شهداء بهشت زهرا(س) خبرداد.

برپایی نمایشگاه بزرگ «چهل چراغ»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان؛ محمد سعادت با اعلام این مطلب افزود: ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی هنری باعنوان"خرمشهرها در پیش است" در قالب برپایی نمایشگاه بزرگ «چهل چراغ» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس وهمزمان با دومین مراسم گردهمایی"هم عهدی با شهداء"از پنجشنبه یکم مهرماه با حضورشمارکثیری ازهم عهدان شهداء شهرتهران آغاز و در روزهای جمعه دوم و پنجشنبه هشتم مهرماه جاری در (میدان شهدای گمنام) بهشت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

دبیرستاد هم عهدی با شهداء درخصوص چگونگی برگزاری این مراسم و ثبت نام از 200 هم عهد جدیدگفت: فرهنگسرای رضوان در نمایشگاه بزرگ چهل چراغ و برپایی غرفه هم عهدی با شهدا در مجاورت قطعات 40و44 از ساعت 10صبح پنجشنبه یکم مهرماه ، ضمن توزیع گل و گلاب به هم عهدان با اهداء 200پلاک جدید و ثبت در سامانه هم عهدی با شهداءاز شهروندان داوطلب ثبت نام خواهدکرد.
وی تصریح کرد: مراسم رونمایی از آلبوم موسیقیایی شهید و اجرای سرود هم عهدان ازدیگر برنامه های صحنه ای این روز است که از ساعت 30/17 تا 30/18 با حضور مسولان فرهنگی و مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جوار مزار مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد .
سعادت خاطر نشان کرد: پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء هم عهدان با حضور در برنامه "با قدوسیان " که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصری پور و قرائت دعای پرفیض کمیل حاج ناصرآیینی همراه خواهد بود از فضای معنوی حاکم برگلزار مطهر شهدای گمنام، بهره مند خواهند شد.
رییس فرهنگسرای رضوان درباره نمایشگاه چهل چراغ و تبدیل گلزار شهدا به پاتوق فرهنگی گفت: فرهنگسرای رضوان با برپایی نمایشگاه بزرگ"چهل چراغ" از پنجشنبه یکم تا پنجشنبه هشتم مهرماه به مدت یک هفته به معرفی چهل شهید والامقامی می پردازد که در برنامه هفتگی "به تماشای سرو"سال پیش میهمان خانواده معظمشان بودیم.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌ ایستگاه‌های فرهنگی هنری را با همکاری ارتش جمهوری اسلامی در قالب نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی،ادوات نظامی، ویزیت رایگان پزشک، ایستگاه کودک و نوجوان، گفتمان دینی، اکرام و محسنین، رادیو رضوان، اهداء خط نوشته، کارگاه‌های هنری، نمایش خیابانی، و ثبت نام هم عهدان با شهداء و عضوگیری کانون خادم الشهداء
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص برنامه های فرهنگسرای رضوان می توانند با شماره تلفن: 55202218 تماس گرفته یا از سایتRezvan.farhangsara.ir بازدیدکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]