اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132666033

تمهیدات لازم فصل بازگشایی مدارس صورت گرفته است

کد: 13950631132666033

https://goo.gl/mSD1rU

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات برای فصل بازگشایی مدارس صورت گرفته است، گفت:به منظور رفاه حال دانش آموزان و شهروندان جلسات ستاد استقبال از مهر برگزار شده و تمام زیرساخت های مورد نظر برای فصل بازگشایی مدارس فراهم آمده است.

تمهیدات لازم فصل بازگشایی مدارس صورت گرفته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مانی جعفریان با اشاره به همزمانی فصل بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: منطقه 6 به عنوان منطقه مرکزی پایتخت آمادگی کامل برای استقبال از ماه مهر را دارد.

او در ادامه اضافه کرد: این طرح در راستای تدابیر شهردار تهران و با هدف ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی شهر تهران، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی در سطح شهر، مشارکت پذیری دانش آموزان در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازپیرایی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی آغاز و با جدیت هر چه تمام تر دنبال شد.
جعفریان تصریح کرد: اقدامات زیرساختی در دوماه اخیر در حال انجام بوده و اقدامات بعدی اقدامات آموزشی است که با آغاز اولین روز بازگشایی مدارس شکل می گیرد.
قائم مقام شهردار منطقه 6 گفت: دبیر ستاد فصل بازگشایی مدارس معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده و معاونت اجتماعی، معاونت خدمات شهری و فضای سبز، معاونت فنی و عمران ، پلیس راهور، اداره آموزش و پرورش، اورژانس و اداراتی شامل برق و آب برای ارائه خدمات برای نخستین روز بازگشایی مدارس تمام پیش بینی های لازم را انجام داده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه