اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133185797

ثبت 150هزار سرعت غیرمجاز در شهریور ماه

کد: 13950701133185797

https://goo.gl/VGmNlO

، تهران , (اخبار رسمی): 150 هزار سرعت غیرمجاز توسط دوربین های جاده ای در شهریور ماه ثبت شده است.

ثبت 150 هزار سرعت غیرمجاز در شهریور ماه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ احمد کرمی اسد،رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با  اعلام این خبر گفت: دوربین های معابر برون شهری سرعت های غیرمجاز شامل 30 کیلومتر بر ساعت، 30 کیلومتر بر ساعت به بالا و نیز سرعت متوسطی که غیرمجاز بوده را ثبت می کند.

وی، عدم پرداخت عوارض، تجاوز به چپ از محور و خط وسط راه، تردد وسایل نقلیه سنگین از باند سوم و معابر سه بانده را بیشترین تخلفات ثبت شده توسط دوربین های جاده ای عنوان کرد.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از ثبت 150 هزار تخلف توسط دوربین های ثبت تخلف معابر برون شهری در شهریورماه امسال خبرداد.

وی درباره بیشترین تخلفات ثبت شده توسط دوربین های جاده ای در استان ها، گفت: استان تهران "عبور از عوارض و سرعت غیر مجاز"، استان قم "سرعت های لحظه ای و متوسط" و استان فارس "سرعت غیر مجاز و تردد وسایل نقلیه سنگین از باند سوم"، سه استانی هستند که بیشترین تخلفات ثبت شده را داشته اند؛ پس از آن استانهای قزوین، زنجان، خراسان رضوی، سمنان و اصفهان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

سرهنگ کرمی درباره رکورد بالاترین سرعت غیرمجاز ثبت شده در شهریوماه را متعلق به استان های قم، خراسان رضوی، کرمان و زنجان دانست و گفت: بالاترین سرعت ثبت شده متعلق به دستگاه سواری آزارست که با سرعت غیرمجاز 196 کیلومتر بر ساعت در یکی از محورهای استان قم تردد می کرد در حالیکه سرعت مجاز آن محور 120 کیلومتر است.

وی به سرعت غیرمجاز 180 کیلومتر بر ساعت یک دستگاه ام وی ام در یکی از محورهای استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: سرعت مجاز در آن محدوده 110 کیلومتر است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا به سرعت غیرمجاز پژو 405 با 180 کیلومتر بر ساعت در یکی از محورهای استان کرمان و نیز سرعت 177 کیلومتری یک خودرو در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پس از ثبت تخلفات خودروهای مذکور توسط دوربین ها، این خودروها در پاسگاه های بین راه متوقف و با آنها برخورد شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون