اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133315428

با حضور مسئولان استانی

پیست تخصصی اسکیت استان یزد افتتاح شد

کد: 13950701133315428

https://goo.gl/g24VP3

، تهران , (اخبار رسمی): اولین پیست تخصصی اسکیت با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

پیست تخصصی اسکیت استان یزد افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مراسم افتتاح اولین پیست تخصصی اسکیت با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، سیداحمد هاشمی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ، محمدصادق طهماسبی رئیس هیات اسکیت استان و جمعی از ورزشکاران و خانواده هایشان در مجموعه لاله یزد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم افتتاح این پیست گفت: توسعه زیرساخت ها لازمه گسترش هر رشته ورزشی است و احداث پیست اسکیت کار قابل تقدیری است که جا دارد از مسئولین هیات و همچنین خیر محترم که در بهره برداری از این پیست حمایت ها و تلاش های زیادی انجام دادند تقدیر و تشکر می کنم.

مسعود شریعتی افزود: باید قدردان خیرین باشیم که با حضور و نگاه ویژه به ورزش مسیر توسعه و گسترش آن را فراهم می کنند و اهتمام خیر محترم سرکارخانم شمسایی در ایجاد پیست اسکیت زمینه ای برای تمرین اسکیت بازان استان و حضور علاقمندان به این رشته ورزشی فراهم شده است.

در حاشیه این مراسم از خیر و اعضاء هیات اسکیت که در احداث این پیست همکاری داشتند ، قهرمانان و مدال آوران رشته اسکیت و همچنین رئیس هیات اسکیت شهرستان اردکان تجلیل به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش