اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950702134075424

ایرانسل فناوری VoWiFi را با موفقیت آزمایش کرد

کد: 13950702134075424

https://goo.gl/ng1t3h

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل از فناوری تماس VoWiFi برای اولین بار در ایران رونمایی کرد.

ایرانسل فناوری VoWiFi را با موفقیت آزمایش کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تماس VoWiFi (Voice over WiFi) از جمله فناوری‌های نوظهور ارتباطی در جهان است که برای برقراری تماس‌های صوتی با کیفیت مطلوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این فناوری، مشترکان ایرانسل می‌توانند در هر نقطه‌ای که یک شبکه وای فای در دسترس باشد، (حتی در خارج از کشور) بدون در نظر گرفتن پوشش شبکه اپراتور در آن منطقه، از طریق اتصال به وای فای، تماس‌های صوتی با سرعت و کیفیت بالا را تجربه کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پیش از این نیز برای نخستین بار در ایران، فناوری تماس تلفنی بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) و نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل را با موفقیت آزمایش کرده بود.

همچنین ایرانسل در راستای پیشگامی در توسعه جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، چندی پیش توانست رکورد سرعت اینترنت همراه در ایران و منطقه را با دستیابی به سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه با استفاده از نسل 4.5 اینترنت همراه ثبت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]