اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134485817

هوا در نیمه شمالی کشور خنک می شود

کد: 13950703134485817

https://goo.gl/vMqSPX

، تهران , (اخبار رسمی): از امروز و فردا دما در نیمه شمالی کشور 4 تا 7 درجه کاهش می یابد.

هوا در نیمه شمالی کشور خنک می شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان گفت: از صبح شنبه و طی یکشنبه با تقویت جریانات شمالی، کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در نیمه شمالی و کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و روز شنبه بخش های شمالی آذربایجان های شرقی و غربی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود و دریای خزر روزهای شنبه و یکشنبه مواج خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست