اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134505797

نیروی انتظامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

کد: 13950703134505797

https://goo.gl/DLF552

، تهران , (اخبار رسمی): نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.

نیروی انتظامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، درپیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است: طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغاز ماه مهر؛ یادآور و بیانگر شروع فصل نویی از تلاش و کوشش در مسیر تعلیم، تربیت، تعلم و پرورش است، این تکاپو جلوه زیبایی به جامعه می بخشد آنچنان که گویی خونی تازه در رگ های حیات کشور جاری و ساری می شود.

ماه مهر؛ یادآور شور و شوق دانش آموزان عزیز و آینده سازان کشور است و بی تردید کوشش فرهنگیان گرانقدر که عمر خویش را خالصانه و صادقانه وقف فتح قله­ های رفیع علم و گشودن مرزهای جدید علم و دانش ، سرافرازی میهن عزیزمان و در نهایت تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی نموده اند نیز بر همگان آشکار است.

امروز نقش آفرینان عرصه آموزش و پرورش در خط مقدم و سنگر مبارزه با جنگ نرم و خنثی کردن توطئه دشمنان هستند و آنان به عنوان افسران و سربازان مقابله با جنگ نرم جبهه استکبار به شمار می آیند.

در این پیام با بیان اینکه بدون تردید توسعه و رشد کشور در سایه پشتکار و همت والای صاحبان خرد و اندیشه بویژه دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم میسر خواهد بود، آمده است : آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا نیروی انتظامی مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به معلمان متعهد، دلسوز و فرهنگیان بصیر و سخت کوش که با همت و تلاش مضاعف خویش در راستای تربیت آینده سازان این مرز و بوم گام بر می دارند، ابراز نماید.

نیروی انتظامی اعلام می کند با استعانت از خداوند متعال، هم چون همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در این راستا به دانش آموزان توصیه هایی دارد:

- اگر در راه مدرسه دچار مشکل شدید، بلافاصله مسئله را با والدین خود یا اولیای مدرسه در میان بگذارید.

- نشانی و شماره تلفن منزل خود را همیشه به همراه داشته باشید.

- محیط مدرسه را بدون هماهنگی مسئول مدرسه ترک نکرده و پس از تعطیل شدن مدرسه مستقیما به منزل مراجعه نمایید.

- به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراهی و یا از سوار شدن به خودروی آنها خودداری نمایید.

- برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید.

- به دعوت و یا تقاضای نامعقول دیگران به طور صریح پاسخ منفی داده و در مواجه با افرادی که خود را مأمور معرفی می کنند از آنها بخواهید کارت یا مدارک شناسایی معتبر ارائه دهند.

همچنین اولیای گرامی توجه کنند؛

- هیچ گاه فرزندان خود را به گمان اینکه مرتب در مدرسه حاضر می شوند به حال خود رها نکنید.

- با توجه خاص، مراقبت منطقی و هوشمندانه خود، حامی و یاور فرزند دانش آموز خود باشند.

امید است با توکل به خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و اجرای صحیح سیاست ها و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش با همفکری، همدلی و همراهی فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان تلاشگر، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل " نامگذاری شده است، موجبات سرافرازی و شکوه ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون