اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134636033

با هدف اشتغال زایی برای جوانان

کارآفرینان ملی به محله های مرکزی شهر تهران می آیند

کد: 13950703134636033

https://goo.gl/Cmeksl

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ایجاد اشتغال و فقر زدایی برای شهروندان ساکن درمحله های مرکزی شهرتهران؛ برای نخستین بار مدل کاربردی کار آفرینی در منطقه 11 اجرایی خواهد شد.

کارآفرینان ملی به محله های مرکزی شهر تهران می آیند

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران نصراله آبادیان شهردارمنطقه 11 با اعلام این خبر گفت: این طرح مشترک بین معاونت کار آفرینی و توانمند سازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه اجرا می شود. در این طرح به دنبال جذب کار آفرینان ملی و نخبگان هستیم تا بتوانیم از طرح ها و ایده های آن ها که قابلیت اجرا در منطقه را دارند، استفاده کنیم و به اشتغال صد درصدی دست یابیم.
به گفته شهردار منطقه 11  تاکنون دیدگاه کارآفرینی در منطقه بر نگاه حمایتی استوار بوده و از کسب و کارهای نو پا به ویژه مشاغل خانگی حمایت شده است. از سوی دیگر علاوه بر جذب نخبگان در حال جمع آوری اطلاعات از محله ها هستیم . اطلاعاتی در زمینه شناسایی افراد جویای کار، افراد متقاضی بهره برداری از غرفه های شهرداری و در نهایت افرادی که به فضای کار احتیاج دارند.
آبادیان افزود: در اجرای این طرح محله عباسی به عنوان محله آزمایشی در جمع آوری اطلاعات انتخاب شده است.
او از اشتغال زایی به عنوان مقصود نهایی این طرح نام برد و گفت: هدف نهایی این طرح، ایجاد اشتغال و فقر زدایی است و با اجرای آن به زودی شاهد تحول چشمگیر در زمینه توانمندسازی شهروندان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه