اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135005424

حضور پررنگ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام 2016

کد: 13950703135005424

https://goo.gl/B2sfYX

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل با حضور پررنگ در سالن اختصاصی 27 و غرفه‌های فضای باز، پذیرای بازدیدکنندگان از بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری ارتباطات کشور در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، ایران تله‌کام 2016 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران خواهد بود.

حضور پررنگ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام 2016

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همچون سال‌های گذشته، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور، پذیرای فعالان صنعت مخابرات و ارتباطات، صاحبان ایده، نمایندگان موسسه‌های تجاری و ارتباطی و عموم علاقه‌مندان است و جدیدترین محصولات و خدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

در این نمایشگاه، ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه (3G/4G) و ارائه دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران، خدماتی نظیر معرفی سرویس باندپهن همراه و ثابت و سرویس تماس از طریق وای فای را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. سرویس اینترنت پرسرعت خانگی و اداری (TD-LTE) مرداد ماه 95 توسط ایرانسل در 25 شهر ایران راه‌اندازی شد و توسعه پرشتاب آن در استان‌های مختلف ادامه دارد.

همچنین مشترکان سایر اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند با حضور در سالن اختصاصی ایرانسل ضمن آشنایی بیشتر با در طرح ترابردپذیری شماره‌های همراه (MNP)، درخواست ترابرد شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند و به این ترتیب بدون تغییر شماره تلفن خود، از خدمات پیشرفته و متنوع ایرانسل بهره‌مند شوند.

پیش‌فروش مودم‌های نسل سه و چهار اینترنت همراه و اینترنت نسل چهار ثابت و گوشی‌های موبایل اختصاصی ایرانسل از دیگر خدماتی است که به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

علاوه بر این اپلیکیشن‌های موبایلی مبتنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه، همچون اپلیکیشن خرید بلیت با نام تجاری «گیشه»، اپلیکیشن‌های دریافت محتوای صوتی و تصویری با عنوان‌های «ریتم» و «زوم»، اپلیکیشن شبکه نمایش خانگی با نام «پلان» و دیگر نرم‌افزارهای کاربردی در سالن ایرانسل و غرفه‌های فضای باز در در معرض دید و تجربه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین ایرانسل اپلیکیشن دریافت محتوای تصویری با عنوان «لیکو» را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

ایرانسل همچنین با توجه به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها و با هدف بهبود خدمت‌رسانی در حوزه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی، در غرفه ویژه‌ای به ارائه راهکارهای سازمانی خواهد پرداخت. از جمله این موارد می‌توان به اینترنت اشیا و خدمات دستگاه به دستگاه، خانه هوشمند، شهر هوشمند، صنایع هوشمند، خودروی هوشمند، سلامت هوشمند، واقعیت افزوده، فناوری NFC، تبلیغات موبایلی و پیامکی، شبکه امن اختصاصی، فضای ذخیره‌سازی ابری و سیستم مدیریت آموزشی اشاره کرد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه همچنین می‌توانند طی بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل، با دیگر محصولات و خدمات ایرانسل از جمله امضای الکترونیکی، سرویس حساب چند کاربره، سرویس شارژ خودکار، آهنگ پیشواز و پیام پیشواز، بسته‌های اینترنت، جزیره هوشمند و بسته‌های رومینگ بیش از پیش آشنا شوند.

همچنین در غرفه‌های فضای باز، خدمات ثبت‌نام سیمکارت جدید و تعویض سیمکارت‌های قدیمی به سیم‌کارت یوسیم با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

نمایشگاه ایران تله‌کام 2016 از چهارم تا هفتم مهر ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بازیگران عرصه صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]