اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135076033

آیین بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان استثنائی

کد: 13950703135076033

https://goo.gl/uPiw3p

، تهران , (اخبار رسمی): آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ مهر از سوی شهردار منطقه 3 در مدرسه ی استثنائی تراب برگزار شد.

در میان دانش آموزان استثنائی برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه 3 ، این مراسم  با اجرای موسیقی و نمایش ، اهدای شاخه های گل ، پرچم و بسته های آموزشی و سلامت به دانش آموزان این مدرسه اجرا شد.

رضا دباغی شهردار منطقه 3 در این مراسم ضمن نواختن زنگ مدرسه برای دانش آموزان این مجتمع آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و افزود: شهرداری این منطقه در حد توان اقدام به رنگ آمیزی حیاط ، تجهیز سیستم سرمایشی و سرویس های بهداشتی ، اعطای 12 عدد ویلچر و یک دستگاه وسیله ورزشی و بازی " ترامپولین " به این مدرسه  کرده است .

در این برنامه همچنین از طرح سرویس رایگان ایاب و ذهاب دانش اموزان این مجتمع با عنوان "همیاری گلهای بهشتی " از سوی تاکسیرانی رونمایی شد.

آیت الله علی سعیدی نماینده ی ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در در این آیین با بیان اینکه برترین اعمال سخت ترین آنهاست افزود: خدمت والدین و مسئولان به دانش آموزانی که به نوعی با نارسایی های جسمی یا ذهنی تحصیل می کنند در اوج جهاد و فداکاری است.

وی گفت: با فعالیت های فرهنگی از جمله ساخت فیلم و برنامه های تبلیغاتی باید مردم جامعه را با افراد با نیازهای ویژه و خانواده های آنان و رنجی که متحمل می شوند، آشنا کرد.

وی با تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان استثنایی ابراز امیدواری کرد: استعدادهای دانش آموزان با نیازهای ویژه در محیط مدرسه شکوفا شده و در زمینه استعدادهای خود فعالیت کنند.

در این برنامه همچنین داود محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران، زهرا فانی خواهر وزیر آموزش و پرورش، محسن غفوریان معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، وجیهه الله پرویزی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و  .... حضور داشتند.

مجتمع آموزشی تراب در خیابان شهید کلاهدوز  ،سه راه نشاط واقع شده است و در این مرکز  120 دانش آ موز دختر و پسر با معلولیت های جسمی – حرکتی ،چند معلولیتی و اتیسم مشغول به تحصیل هستند.

این گزارش حاکی است در نخستین روز سال تحصیلی جدید شهردار منطقه 3 همچنین در دبستان دخترانه شفاعت نیز حضور داشت و زنگ این مدرسه را به صدا درآورد.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در حاشیه ی این مراسم گفت : همزمان با این برنامه همچنین جشن بزرگ مهر در 7 مرکز آموزشی با اجرای برنامه هایی همچون نمایش خیابانی با موضوع سلامت و کمپین آسمان آبی – زمین پاک  ،اهدای گل و اجرای موسیقی از سوی اداره آموزش های شهروندی منطقه 3 برگزار می شود.

مدارس میقات ،ایمان ،فرهان ،کمیل ،ایثار ، معرفت و تراب میزبان جشن بزرگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه