اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135706209

در خرید دوربین به چه نکاتی باید توجه کرد

راهنمای انتخاب دوربین مدار بسته

کد: 13950703135706209

https://goo.gl/XSL32Y

، کرج , (اخبار رسمی): آیا یک برند دوربین مدار بسته در قیمت و کیفیت آن تاثیر دارد ؟ یا اینکه برند صرفا فقط یک نام است و در مورد کیفیت تصاویر مابین برند اصلی و دوربین های متفرقه هیچ تفاوتی احساس نمی شود؟

نتوع برندهای دوربین مدار بسته

یک برند مطرح در زمینه دوربین مدار بسته هرگز از سنسورهایی که دارای عمر پایین است استفاده نمی کنند.زیرا آنها بابت محصولاتشان گارانتی معتبر به مشتری عرضه می کنند و این رمز ماندگاری برند هاست

به گزارش روابط عمومی ایلیا دیتا، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته خود سقف هزینه ندارید نیاز است که در این موارد به سراغ بهترین برند های جهانی بروید.زیرا می توانید محصولاتی با کیفیت و درخور را انتخاب کنید.اما چنانچه سقف هزینه شما محدودیت دارد ناچارید به برندهای متفرقه در بازار اکتفا کنید.

سوالی که شاید در ذهن مشتریان پیش بیاید این است که آیا یک برند دوربین مدار بسته در قیمت و کیفیت آن تاثیر دارد ؟ زیرا برخی مشتریان معتقدند برند صرفا فقط یک نام است و در مورد کیفیت تصاویر مابین برند اصلی و دوربین های متفرقه هیچ تفاوتی احساس نمی شود.
اما حقیقت این است که عوامل زیادی در قیمت دوربین مدار بسته دخیل است که برند شاید کم ارزش ترین فاکتور است. هانیول به عنوان برترین فروشنده تجهیزات مدار بسته در سال 2015 دارای محصولاتی با بدنه و کیفیت قطعات الکترونیکی بسیار بالاست و همواره این کمپانی از بهترین و با کیفیت ترین سنسور و پردازنده های تصاویر در محصولاتش استفاده می کند.

.حال اگر نگاهی به یک برند متفرقه بیندازیم متوجه می شویم که حقیر ترین سنسور های تصویر بهمراه بی کیفیت ترین نوع بدنه در ساخت آنها بکار رفته اند و نکته جالب در مورد این دوربین ها این است که هیچ کدام دارای شناسنامه اصولی نیستند و اگر نگاهی به داخل تمام دوربین های متفرقه بیندازید خواهید دید که سنسور تصویر بهمراه لنز به چندین مدل خاص محدود می شود که مشخص می کند در داخل تمام برندهای متفرقه چه می گذرد.
یک برند مطرح در زمینه دوربین مدار بسته هرگز از سنسورهایی که دارای عمر پایین است استفاده نمی کنند.زیرا آنها بابت محصولاتشان گارانتی معتبر به مشتری عرضه می کنند و این رمز ماندگاری برند هاست.
از طرفی یگر می توان بخشی از بالاتر بودن قیمت آنها را نیز در بالاتر بودن هزینه تولید آنها اشاره کرد که این امری طبیعی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلیا دیتا

شرکت فنی و مهندسی ایلیا در سال 89 تاسیس شد و مرجع تخصصی نیازمندیهای رایگان سیستم های حفاظتی و امنیتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]