اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135875431

افزایش 134 درصدی صادرات سیمان از استان فارس

کد: 13950703135875431

https://goo.gl/vAlgOi

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از افزایش وزنی 134 درصدی و افزایش 86 درصدی ارزش صادرات سیمان این استان در 5 ماهه گذشته خبر داد.

افزایش 134 درصدی صادرات سیمان از استان فارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، علی همتی گفت: 285 هزار تن سیمان به ارزش 11 میلیون و 700 هزار دلار در 5 ماه گذشته  از گمرکات استان فارس صادر شده است.

وی با بیان اینکه  کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، کویت مهم‌ترین مقصد سیمان صادراتی استان فارس هستند افزود: سهم استان فارس در صادرات سیمان کشور در 5 ماهه نخست سال از لحاظ وزنی 5.7 درصد  و از لحاظ ارزشی 6.7 درصد بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه از تعداد 71 کارخانه فعال سیمان در کشور 9 کارخانه در فارس فعال است عنوان کرد: میزان ظرفیت اسمی تولید سیمان در کشور 75 میلیون تن است که استان فارس با ظرفیت تولید 5.7 میلیون تن سهم 7.6 درصدی در کشور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار