اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704135985817

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

افزایش ارتفاع امواج ساحلی خلیج فارس به 3 متر

کد: 13950704135985817

https://goo.gl/8PYCgb

، تهران , (اخبار رسمی): امروز و فردا به دلیل افزایش سرعت باد خلیج فارس مواج می شود.

افزایش ارتفاع امواج ساحلی خلیج فارس به 3 متر

 به گزارش اخبار رسمی به نقل  از سازمان هواشناسی، براساس نقشه های پیش یابی از دیشب با افزایش سرعت باد سطحی شمال- شمال غربی حدود به  10 تا 15 متربرثانیه طی اواخر امروز تا اوایل صبح دوشنبه ارتفاع امواج در بخش های شمالی و مرکزی خلیج فارس بویژه مجاورت سواحل بوشهر به 2 تا 3 متر افزایش می یابد.

از این رو توصیه می شود طی این مدت تمهیدات لازم جهت تردد ایمن قایق های تفریحی و شناورهای سبک در مناطق ذکر شده به عمل آید.      

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست