اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136156033

در شمال شرق پایتخت مزین شد

تصاویر شهدا در 9هزار مترمربع از دیوارهای تهران

کد: 13950704136156033

https://goo.gl/9kRMvU

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از مزین شدن 9000 متر از دیوارهای سطح منطقه به نقاشی های شهدای گرانقدر خبر داد.

9000 مترمربع از دیوارهای شمال شرق تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حسین سیگارودی در این باره گفت: به منظور ارج نهادن به مقام معظم شهدا و تجلیل از یاد و خاطره ایشان و با توجه به درخواست خانواده های محترمشان، 9000 مترمربع از جداره های بیرونی ساختمان ها و معابر اصلی شمال شرق تهران با تصویر شهدای عزیز رنگ گرفت.
سیگارودی گفت: این اقدامات همگی با اخذ مجوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نظارت شورای هنری سازمان زیباسازی تهران در معابر اصلی از جمله بزرگراه های شهید باقری، شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) انجام شد.
وی افزود: از دیگر اقداماتی که می توان  در راستای ارتقا کیفی منظر شهری بدان اشاره کرد نصب 61 مجسمه شهری که با موضوعات شهری، ملی و مذهبی و آثار هنرمندان به نام ایرانی در میادین اصلی و بوستان های سطح منطقه است.
سیگارودی در پایان خاطر نشان کرد:  اکران 3 پرچم بلند 60 متری ،200پرتابل ،10 بیلبورد ،150 آویز، 870 پایه پرچم کوتاه در مراسم ملی و مذهبی از دیگر اقدامات صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه