اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136176033

شهردار منطقه 8 در راستای اجرای طرح باز باران ویژه مدارس مطرح کرد

کمک به 1000 دانش آموز نیازمند

کد: 13950704136176033

https://goo.gl/7A0XA1

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 8 ، از توزیع بن های خرید نوشت افزار و البسه مدارس به دانش آموزان بی بضاعت مدارس سطح منطقه 8 خبر داد.

کمک به 1000 دانش آموز نیازمند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8، بهمن نوری، با بیان این خبر گفت: کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند،  روحیه خود باوری و اعتماد را در آنها افزایش می دهد. یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی آنها را با روحیه مضاعف در کسب علم ودانش مصمم تر کرده و محیط مدرسه را تبدیل به مکانی با آرامش و مناسب شکوفایی استعداد های آنها می گرداند.
وی افزود: طرح ویژه باز گشایی مدارس با عنوان باز باران، با هدف ایجاد نشاط و انگیزه در دانش آموزان و حضور فعالانه معلمان برنامه ریزی شده است. از اهداف مهم و قابل دستیابی این طرح اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ و اقدامات لازم برای دسترسی همه دانش آموزان به مراکز و امکانات آموزشی ،  همکاری و ارائه خدمات به قشر های در معرض آسیب و آسیب دیده در مراکز تحصیلی و آموزشی و اولیاء آنها ، افزایش سطح همکاری و تعاملات میان بخشی دستگاه های مختلف با مدیریت شهری در زمینه مسائل آموزشی و مراکز آموزشی و تحصیلی است.
شهردار منطقه اضافه کرد: با نزدیک شدن به اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح باز باران، تهیه و اهدا بن خرید نوشت افزار و البسه مدارس از شهروند ویژه نمایشگاه باز باران اجرا شده که در این برنامه با تشکیل کمیته اجرایی مشترک با آموزش و پرورش منطقه ، تعداد 700 عدد بن خرید به دانش آموزان نیازمند مدارس سطح منطقه8 ، با الویت دانش آموزان محلات منتخب طرح نگهداشت شهر توزیع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه