اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136396033

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می گیرد

تغییر نام سه خیابان در منطقه 6 به نام شهدا

کد: 13950704136396033

https://goo.gl/V88uPE

، تهران , (اخبار رسمی): مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از تغییرنام سه خیابان در منطقه به نام مبارک شهدا خبر داد

تغییر نام سه خیابان در منطقه 6 به نام شهدا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، محمد حسین پناهی با بیان اینکه کوچه اعزازی در خیابان جمالزاده بالاتر از تقاطع نصرت به نام شهید بهمن مهاجر خامنه مزین می شود، ادامه داد: خیابان 23 یوسف آباد نیز به نام شهید علی وفاکیش پلاک کوبی شده  و خیابان دوم فاطمی به نام شهید سامان خیری ثبت می شود.

پناهی با اشاره به آنکه پاسداشت خون شهدا و حفظ و صیانت از آرمان‌های شهدا وظیفه تمام ما است، ادامه داد: مدیون خون پاک شهدا هستیم و برای پاسداشت حرمت خون شهدا تلاش صادقانه در راستای رشد و اعتلای شهر را در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: هدف ما حرکت در مسیر تعالی شهدا است و باید تلاش کنیم تا به آن وظایفی که شهدا به خاطر آن جان خود را نثار کردند، برسیم.

مشاور شهردار منطقه 6 تصریح کرد:یکی از اولویت های شهرداری تهران ارج نهادن به فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی در جامعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه