اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136656033

از سطح منطقه 7

کلیه پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز پاکسازی شد

کد: 13950704136656033

https://goo.gl/N6RZLE

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه 7 از پاکسازی و امحای کلیه پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح این منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از مهر خبر داد.

کلیه پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز پاکسازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7،  مهرداد شعبانی با اشاره به اینکه طرح استقبال از مهر تا 11 مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: رفع عیب و نقص مخازن مکانیزه اطراف مدارس و مراکز آموزشی، توزیع مخازن مخصوص جداسازی کاغذ به مدارس، پاکسازی و لایروبی انهار خصوصاً مجاور مراکز آموزشی و توزیع کیسه های آبی رنگ بازیافت در مدارس از جمله این برنامه  هاست.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح تکمیل ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس، جمع آوری کتب و دفاتر سال قبل دانش آموزان و تعویض آن با دفتر نو برای دانش آموزان محروم، استفاده از گروه های تئاتر و برگزاری آن با مضامین تفکیک پسماند در مبدا، برگزاری انواع مسابقات نقاشی، مقاله نویسی، شعار نویسی، کتابخوانی و ... در مدارس، توزیع پوستر آموزشی بین مدارس و نصب بنر های آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه طرح تفکیک پسماند نیز پیش بینی شده است. 
به گفته رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه 7 ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی در سطح شهر، مشارکت پذیری دانش آموزان در مباحث شهری، زیباسازی ،  ایمنی معابر، باز پیرایی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی  محیط های داخلی  و پیرامون مراکز آموزشی از جمله اهداف اجرای طرح استقبال از مهر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه