اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136816033

افزایش ایمنی در بوستان های غربی تهران

کد: 13950704136816033

https://goo.gl/5n7vho

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 با اشاره به ایمن سازی و رفع نواقص بوستان ها در سطح شهر از افزایش ایمنی در سطح بوستان های محلات منطقه خبر داد و گفت: ایمنی 25 بوستان منطقه با حضور نمایندگان سازمان آتش نشانی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

افزایش ایمنی در بوستان های غربی تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در بوستان ها جهت کاهش موارد خطر آفرین ، این شهرداری به عنوان اولین منطقه متولی این امر ، اقدام به بازدید از بوستان ها در سطح منطقه با مشارکت نمایندگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران کرد.

وی افزود: در این بازدید 3 روزه از کلیه بوستان های سطح منطقه موارد مختلفی از قبیل ایمنی آبنماها، ایمنی زمین بازی کودکان، سیم کشی برق پایه چراغ ها و ساختمان های بوستان ها، مواد و ادوات اطفاءحریق و ...، مورد بررسی ناظرین ایمنی  قرار گرفت.

شهردار منطقه 9 اذعان داشت: طرح های عمرانی ، ترافیکی و امور شهری در سطح بوستان ها از ابتدای سالجاری براساس برنامه ریزی منظمی پیگیری شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، ورودی و خروجی بوستان ها برای تردد معلولان نیز مناسب سازی شده و در حال حاضر بعضی از این بوستان ها جهت رفاه ناتوانان جسمی و حرکتی به ویلچر مجهز شده است.

براساس این گزارش، پس از بازدید 3 روزه ناظرین ایمنی سازمان آتش نشانی از سطح بوستان های منطقه ، جلسه جمع بندی نهایی با حضور مسئولان شهری منطقه و پیمانکاران بوستان ها برگزار و در خصوص اعلام موارد نا ایمن و ارتقاء ایمنی واطفا حریق جهت رفع موارد خطر آفرین نیز آموزش های لازم ارائه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه