اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136856033

در غرب تهران

دانش آموزان سفیران فرهنگ ترافیک می شوند

کد: 13950704136856033

https://goo.gl/0Wq3ud

، تهران , (اخبار رسمی): به منظورارتقای فرهنگ ترافیک وآگاهی کودکان نسبت به ضرورت آسمان آبی وزمین پاک جشن زنگ ترافیک در پارک ترافیک منطقه5 برگزارشد.

سفیران فرهنگ ترافیک می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5 ،سید محسن اسدی ،شهردار منطقه دراین مراسم گفت : ارتقای فرهنگ ترافیک از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است وایکی از محورهای  طرح  آسمان آبی وزمین پاک  فرهنگ سازی صحیح ترافیک است.
وی افزود: اعتقاد داریم که فرهنگ ترافیک را باید از میان دانش آموزان و کودکان شروع کرد به همین دلیل پارک ترافیک ظرفیت مناسبی دراین خصوص است..
وی درادامه آگاهسازی  کودکان نسبت به ضرورت رعایت قوانین ترافیکی رااز اهداف برگزاری مراسم زنگ ترافیک برشمردوگفت:   با هماهنگی به عمل آمده به صورت هفتگی 500نفر از کودکان ودانش آموزان  در  پارک ترافیک  با الفبای فرهنگ ترافیک آشنا می شوند. 
شهردار منطقه  با اشاره به اجرای طرح همیار ترافیک در مدارس گفت:دانش آموزانی که به عنوان همیار ترافیک انتخاب می شوند پس از آموزش های لازم به عنوان سفیران ترافیک در مدارس فعالیت می کنند وآموزه های لازم را به دانش آموزان انتقال می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه