اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136906033

اکران طرح های با "ولایت تا شهادت" در سطح شهر تهران

کد: 13950704136906033

https://goo.gl/ie7ntk

، تهران , (اخبار رسمی): علیرضا نادعلی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری تهران از اکران طرح هایی با عنوان "ولایت تا شهادت" در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، طرح تمثال مبارک شهدا، با عنوان " با ولایت تا شهادت" در سطح شهر تهران اکران شده است.

اکران طرح های با "ولایت تا شهادت" در سطح شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تهران،  معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری تهران، گفت: اجرای این تصویرسازی ها، پیرو ایده مسئول محترم سازمان بسیج شهرداری تهران بوده و در آن تصاویر شهدایی نظیر شهیدان باقری، کلاهدوز، همت، اردستانی، صیادشیرازی، تندگویان، کاظمی، زین الدین، خرازی، چمران، بابایی، آبشناسان، عماد مغنیه، باکری، محلاتی، منفرد نیاکی، جهان آرا، یاسینی، لشکری، فکوری، علم الهدی، بروجردی، شاه آبادی، طهرانی مقدم، همدانی و شهدای هسته ای شهریاری، احمدی روشن، علیمحمدی و شهید رضایی نژاد و جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان به تصویر کشیده شده است.
نادعلی افزود: این طرح ها متناسب با چالش های فضای مجازی درباره دفاع مقدس و هویت فضای دفاع در کشور طراحی و اکران شده است.
وی هدف از اکران این تصویرسازی ها را نمایش همسویی آحاد مردم در دفاع از آرمان ها و استقلال کشور عنوان کرد و گفت: مستکبرین عالم و دنباله هایشان به دنبال آن هستند که با شیطنت بگویند بین صفوف و صنوف رزمندگان و شهدای ارتش، سپاه و بسیج فاصله و اختلاف وجود دارد، اما همان گونه که در سخنان امام ره و مقام معظم رهبری مد ظله العالی نیز مشاهده می شود، نیروهای سپاه، ارتش و بسیج و ... همه سرباز ولایت بوده و ما قصد داشتیم با این تصویرسازی های هنرمندانه، نشان دهیم که این صفوف یگانگی داشته و مرز جغرافیایی و یا سمت و کسوت، ظرفیت جهاد را محدود نمی کند.
نادعلی اضافه کرد: شهدای گرانقدر ما در دروان دفاع مقدس نظیر شهید بابایی، صیاد شیرازی، ستاری و اردستانی در ارتش، شهیدان کاظمی، زین الدین، خرازی در سپاه، شهیدان شاه آبادی  و محلاتی در کسوت روحانیت، شهید تندگویان به عنوان وزیر و مسئول در کشور، همه و همه در صفوف متراکم مردم و برای سربلندی کشور خود جان خود را گذاشته و در یک راستا مجاهدت کرده اند و امروز نیز مسیر آنها توسط شهدای مدافع حرم نظیر شهید همدانی ها و یا شهدای مقاومت همچون شهید عماد مغنیه و یا در عرصه علم و دانش هسته ای نظیر شهیدان شهریاری، احمدی روشن، علیمحمدی و شهید رضایی نژاد ادامه یافته و همه تحت فرماندهی امام(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  مجاهدت کرده و در میان صفوف مردم در این دفاع درخشیده اند.
وی با بیان آنکه باید فرهنگ شهادت به عنوان گوهر نفیس شهدا همواره در جامعه نمود عینی داشته باشد، تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری مد ظله العالی نیز فرموده اند، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و در هر مقطعی از زمان که فرهنگ شهادت طلبی در جامعه اسلامی زنده بوده است توطئه های دشمنان راه به جایی نبرده و عنایات حق تعالی بر مسلمانان سرازیر شده است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: در سایه این نظام الهی مبتنی بر ارزش های متعالی اسلام عزیز می توانیم به سوی رشد، استقلال و خودکفایی در عرصه های گوناگون پیش برویم.
نادعلی خاطر نشان کرد: هر ملتی که از مرگ بترسد دستخوش تهدید دیکتاتورها و گرفتار ذلت و بیچارگی می شود و هر ملتی که از مرگ نهراسد در برابر قدرت ها، دشمنان و دیکتاتورها مقاومت می کند و عزت و بزرگواری خود را حفظ خواهد کرد.
وی گفت: عزت امروز ملت ما ثمره شهادت افرادی است که اجازه ندادند چکمه های دشمن در خاک عزیز کشور ما وارد شود و تنها راه عزت و پیروزی مداوم ایران اسلامی ادامه راه و آرمان های شهداست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه