اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137076101

در فرهنگسرای بهمن صورت می گیرد

«ربوده شده» نخستین اکران فصل پاییز

کد: 13950704137076101

https://goo.gl/CxbjLD

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری هر روز ساعت 17:30 در سینما دیجیتال چاپلین فرهنگسرای بهمن اکران می شود.

«ربوده شده» نخستین اکران فصل پاییز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ فیلم سینمایی «ربوده شده» به نویسندگی و کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، داستان هنرپیشه زنی را روایت می‌کند که لپ تاپ شخصی‌اش سرقت شده و همین مساله دردسرهای فراوانی را برایش رقم می‌زند.

نیکی کریمی، روزبه بمانی، سروش صحت، مارال فرجاد، پگاه خسروی، حامدجوادی، کامران  ملکی، پرویزآبنار، امیر علیان، سعید بهروزی، فراز نسیبی، محمد عسگری، جلال جلالی، حسین پهلوان زاده، غزاله معتمد، پروانه شهشهانی، محسن ملکی، سید داود مرتضوی، هوشنگ رادی پور، محمد مین باشی و فرزانه قاسمی در تازه‌ترین فیلم سینمایی میرباقری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم های سینمایی «لانتوری» به کارگردانی و نویسندگی «رضا درمیشیان» هر روز ساعت 13، «فروشنده» به کارگردانی «اصغر فرهادی» ساعت 15:15 و 21 و «ناردون» به کارگردانی «فریدون حسین پور» ساعت 11 و 19:20 در این سینما درحال اکران است.

سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی واقع شده است، شهروندان برای خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 55050373 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر