اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137495809

در پایانه های نفتی ایران صورت گرفت

تحقق اقتصاد مقاومتی با ساخت کالاهای راهبردی

کد: 13950704137495809

https://goo.gl/QwBIqJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پایانه های نفتی در شمار صد شرکت برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی قرارگرفت این موقعیت با برنامه ریزی همه جانبه و هدفمند مدیریت بازرگانی این شرکت حاصل شد.

تحقق اقتصاد مقاومتی با ساخت کالاهای راهبردی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، مدیر بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران با اعلام اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شرکت بیش از 40 درصد صرفه جویی به همراه داشته است گفت: در شرکت پایانه های نفتی ایران توجه و حمایت از تولید ملی از مهمترین و کلیدی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی است که در این راستا بخشی از تجهیزات، کالاو قطعات تاسیسات از طریق شرکت های توانمند داخلی تولید و تامین می شود.

ولی محمد دهقانپور با اشاره به اینکه یک دستگاه عملگر برقی (IQ35) از روش مهندسی معکوس در کشور و با نظارت و زیر نظر کارشناسان ابزار دقیق شرکت پایانه ها تولید شد و برای تست میدانی به جزیره خارگ ارسال شده است که در صورت تایید این کالای پر مصرف در کشور تولید می شود و شرایط تولید انبوه این محصول در کشور فراهم شده است.

 به گفته دهقانپور، تاکنون بخشی از قطعات یدکی پمپ ها، کمپرسورها و شیرهای مورد نیاز شرکت پایانه های نفتی ایران با همکاری شرکت های داخلی بومی سازی شده است.

مدیر بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: تاکنون 250 قطعه کاربردی در داخل کشور تولید و تست های کاربردی آنها انجام شده است که قیمت این اقلام در مقایسه با نمونه های خارجی آن حدود 40 درصد کمتر است.

وی یاد آور شد: تلاش برای استفاده از تولیدات داخلی در پایانه های نفتی ایران دارای منافعی است که از آن جمله ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی به واردات، جلوگیری از خروج ارز از ویژگی های بومی سازی و تولید داخلی این قطعات است.

 دهقانپور گفت: ارتقای کیفی محصولات و تولید ات داخلی نیز از ضروریاتی است که برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کنترل و مهار خرید کالاهای خارجی تولید کنندگان داخل کشور مورد توجه قرار گرفته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته