اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137565809

بارگیری بیش از هزار نفتکش درپایانه های نفتی

کد: 13950704137565809

https://goo.gl/D3m55k

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران از برنامه ریزی این شرکت برای پهلودهی، جداسازی و انجام عملیات بارگیری و تخلیه و تحویل نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی به بیش از یک هزار نفتکش در پایانه های نفتی ایران در سال 95 خبر داد.

بارگیری بیش از هزار نفتکش درپایانه های نفتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، غلامحسین گرامی در نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی تصریح کرد: این عملیات شامل پهلودهی، جداسازی و انجام عملیات بارگیری و تخلیه و تحویل نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی در پایانه های نفتی خارگ، عسلویه، ماهشهر و شمال در اسکله های ثابت و گوی های شناور و همچنین عملیات کشتی به کشتی بوده است.

وی ادامه داد: تامین امنیت صادرات نفت خام کشور و میعانات گازی از مهمترین وظایف شرکت پایانه های نفتی است که با فعال شدن دیپلماسی انرژی کشور این وضعیت به نقطه مطلوب نزدیک شده است.

گرامی گفت: وجود نیروی انسانی خبره و با تجربه از ویژگی های برجسته شرکت پایانه های نفتی ایران به شمار می رود، همچنین تاسیسات مجهز و نوسازی شده، تاخیر نداشتن در پهلودهی و بارگیری نفت خام و انجام آزمایشات شیمیایی معتبر با استانداردهای جهانی و مورد تایید اوپک از دیگر ویژگی های خاص این شرکت است که مورد توجه مشتریان صنعت نفت ایران قرار گرفته است.

مدیرعملیات شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران تخصصی ترین شرکت زیرمجموعه صنعت نفت در حوزه احداث و تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی نفت خام است؛ افزایش قدرت بازاریابی، ایجاد ارزش افزوده به واسطه بهبود کیفیت نفت خام، دستیابی به تکنولوژی اختلاط پیوسته و همزمان نفت خام، افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام و مدیریت استفاده از منابع هیدروکربوری کشور از مواردی است که در دستور کار این شرکت قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته