اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138416033

امضای پیمان دوستی با نهال در بوستان جنگلی چیتگر

کد: 13950705138416033

https://goo.gl/BeY1OU

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار مال تپه استانبول در ادامه بازدید های خود از پروژه های عمرانی و تفریحی این منطقه با همراهی مولایی شهردار منطقه با حضور در بوستان چیتگر پیمان دوستی با نهال را امضا کرد.

امضای پیمان دوستی با نهال در بوستان جنگلی چیتگر

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 22، شهردار مال تپه ترکیه عصر دیروز با حضور در بوستان چیتگر ضمن بازدید از نقاط مختلف آن پیمان دوستی با نهال را نیز امضا شد.

در این پیمان آمده" من از امروز پیمان می بندم نسبت به درختان مهربان باشم.مهربانی به درختان را به خانواده و دوستانم پیشنهاد خواهم کرد.من جوانمردی و بخشیدن را از درخت می آموزم چرا که او سایه خود را از هیزم شکن نیز دریغ نمی کند.من هر روز کاری هر چندکوچک برای پیمان خود برخواهم داشت. ای خالق مهربان من خود را تقدیم تو می دارم باورم کن و از من ساز آنچه را که خود اداره کنی. از اسارت نفس رهایم کن تا انجام اراده ات را بهتر توانم."

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست