اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138506033

تعامل شهرداری منطقه 8 با هیات های مذهبی شرق تهران

کد: 13950705138506033

https://goo.gl/MYYbz4

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 8، با اشاره به اجرای ویژه برنامه های ایام محرم و صفر در منطقه ثامن از همکاری هیات های مذهبی با شهرداری منطقه، در ایام عزاداری سالار شهیدان خبر داد.

تعامل شهرداری منطقه 8 با هیات های مذهبی شرق تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه هشت، مهندس بهمن نوری مهم ترین هدف برگزاری این همکاری را انتقال مفاهیم و پیام های ناب عاشورا اعلام کرد و گفت: تکریم شعائر اسلامی با محوریت نهضت حسینی و قیام عاشورا از برجسته ترین نمودهای جامعه ی شیعی به شمار می رود که شریان حیاتی اسلام ناب محمدی (ص) است. وی در تشریح برنامه های فرهنگی این ایام؛ به فعالیت 800 هیات مذهبی در شرق پایتخت اشاره کرد و افزود: شستشوی اطراف چاردها، حمل به موقع زباله و مواد بازیافتی،و.. از جمله برنامه های اجرایی در راستای این تعامل است.

نوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس خادم الحسین(ع) در میدان نبوت اضافه کرد: در این نمایشگاه تصاویری از عزاداری هیات های مذهبی در طول 5 سال گذشته و همچنین اقدامت شهرداری در ایام محرم و صفر، در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، معرفی هیات های مذهبی از امکانات و تجهیزات نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 8، در ماه ماتم حسینی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه