اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138636033

افتتاح نخستین مسجد مدرسه در منطقه 10 شهر تهران

کد: 13950705138636033

https://goo.gl/tSuU3H

، تهران , (اخبار رسمی): طی مراسمی با حضور حجت الاسلام صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران ،رضا بستو رییس پلیس پیشگیری استان تهران، رضایی رییس آموزش و پرورش منطقه و رییس بنیاد شهید مناطق 10 و 11، مسجد مدرسه حضرت معصومه (س) افتتاح شد.

افتتاح نخستین مسجد مدرسه در منطقه 10 شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این برنامه عباس بابازاده ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی تربیت دینی در کنار سایر ابعاد علمی و شخصیتی در بین دانش آموزان گفت: مسجد، مدرسه و خانواده به عنوان محورهای تعالی بخش جامعه نقش اساسی در تربیت، رشد و شکوفایی استعدادها، ارتقاء فرهنگ دینی و خودباوری دانش آموزان ایفا می کنند و بر همین اساس رویکرد مدیریت شهری استفاده از ظرفیت های مساجد برای ارتقاء فرهنگی دینی است و در همین راستا منطقه 10موفق شد اولین مسجد مدرسه را راه اندازی کند.

وی مسجد مدرسه حضرت معصومه (س) را هدیه مدیریت شهری به دانش آموزان و اهالی محل برای ترغیب و تشویق به اقامه نماز عنوان کرد.
حجت الاسلام صادق زاده نیز ضمن ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، با اشاره به فراهم سازی بستر مناسب برای ترویج فرهنگ دینی از این موضوع به عنوان عاملی مهم برای رشد و بالندگی جامعه و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی یاد کرد و بر اقامه نماز اول وقت و آثار و برکات آن تاکید کرد و در ادامه از شهردار و دست اندرکاران اجرای این پروژه تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به شهدای معلم منطقه، ادامه راه شهدا را در گرو علم آموزی همراه با معنویت دانش آموزان برشمرد و توسعه فضاهای آموزشی با استفاده از ظرفیت های دینی را عامل مهمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی در بین اقشار نوجوان و جوان عنوان کرد و از دانش آموزن خواست تا با جدیت در علم آموزی در کنار رعایت مسائل دینی، گام های مهمی را در دنیا برای پیشرفت جامعه بردارند.
در ادامه این برنامه، مسجدمدرسه حضرت معصومه (س) افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه