اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139345809

مانور زیست محیطی در شرکت نفت و گاز کارون برگزار شد

کد: 13950705139345809

https://goo.gl/P5XKfG

، تهران , (اخبار رسمی): مانور پیشگیری از آلودگی های نفتی با هدف آمادگی در شرایط اضطراری، در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

مانور زیست محیطی در شرکت نفت و گاز کارون برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، هدف از برگزاری این مانور راافزایش سطح آمادگی نیروهای اجرایی HSE ، ارزیابی کارایی تجهیزات و نحوه تعامل با سایر ادارات در زمان وقوع نفت ریزی در رودخانه ها و کانال ها بیان کرد.

منصور علیرضایی گفت: این مانور با حضور کارشناسان HSE و ادارات خدمات عملیات، ترابری، حراست و روابط عمومی انجام شد.

وی افزود: اسکیمر، بوم بادی، پمپ، بوم جذبی و قایق از جمله تجهیزاتی بودند که عملکرد آنها در این مانور 4 ساعته مورد ارزیابی قرار گرفت.

علیرضایی، در خصوص ضرورت برگزاری مانورهای آمادگی، گفت: با توجه به نوع فعالیت های واحدهای صنعتی و احتمال بروز نشت نفت و گاز و وقوع حادثه، برگزاری مانورهای HSE  در کنترل بهتر بحران ها و بهبود عملکرد و کارایی نیروها موثر است.

وی، در پایان، با اشاره به چشم انداز  HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در زمینه برگزاری مانورها، گفت: رویکرد ما ایجاد ساختاری نظام مند در اجرای مانورهای مختلف در زمان های مشخص و در راستای فعالیت های شرکت است تا بتوانیم حوادث را با کمترین اثرات و بیشترین بازدهی واکنش در شرایط اضطراری مدیریت و مهار کنیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته