اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706139585797

برگزاری دوره زندگی در شرایط سخت برای افسران پلیس

کد: 13950706139585797

https://goo.gl/L1AN9E

، تهران , (اخبار رسمی): دوره زندگی در شرایط سخت برای افسران پلیس با مشارکت ارتش برگزار می شود.

برگزاری دوره زندگی در شرایط سخت برای افسران پلیس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار لطف علی بختیاری،فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز تبریک بهار دانایی، اظهارداشت: همه اجزا و ارکان کشور باید با نام و یاد شهدا مزین باشد بنابراین استفاده از ظرفیت ها و تجربیات دوران دفاع مقدس و دانشگاه جنگ را باید در تمام امور سرلوحه کارخود قرار دهیم.

وی بر انتقال دانش تولید شده به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد و افزود: تولید علم، بهره گیری از دانش و فناوری های روز دنیا و استفاده از تجربیات قطعاً در حوزه دانش پلیسی اثر گذار است.

این مقام ارشد انتظامی بر تعامل با دانشگاه ها، مراکز علمی و تحقیقاتی کشور تاکید و تصریح کرد: ارتقاء مهارت های علمی و عملی دانشجویان با بهره گیری از فناوری های نوین در علوم پلیسی از اهداف مهم دانشگاه علوم انتظامی امین به شمار می آید.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه مهارت های عمومی و تخصصی دانشجویان در رسته های مختلف بررسی، نیاز سنجی و تعیین شد، گفت: در صدد ایجاد یک مجتمع کارگاهی در بخش ها و حوزه های مهارتی دانشگاه هستیم لذا اجرای کارورزی شبانه از برنامه های در دست اقدام در حوزه مهارتی و تخصصی دانشجویان به شمار می آید.

سردار بختیاری همچنین به برگزاری برنامه های دیگر نظیر آمادگی جسمانی، دوره مربیگری و زندگی در شرایط سخت برای افسران صف با مشارکت ارتش اشاره کرد و گفت: پالایش و بازنگری در نحوه به کارگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز در دستور کار قرار گرفته که اکنون بین 900 الی یک هزار نفر مدرس از بدنه صف، ناجا و دانشگاه مشغول تدریس علوم مختلف پلیسی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون