اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140215831

برگزاری جلسه تقدیر از ایثارگران ایمیدرو

کد: 13950706140215831

https://goo.gl/MwwB4d

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه تقدیر و پاسداشت از ایثارگران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور رییس هیات عامل این سازمان برگزار شد.

برگزاری جلسه تقدیر از ایثارگران ایمیدرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در این نشست که جمعی از ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رییس شورای فرهنگی ایمیدرو، حضور داشتند، مهدی کرباسیان،‌ ساختن ایرانی آباد، توسعه اشتغال و رفع محرومیت در کشور را نوعی جهاد در عرصه اقتصادی کشور دانست.

مهدی کرباسیان افزود: شهدا از گرانبها ترین داشته های خود گذشتند و با از خودگذشتگی خود سبب ایجاد آسایش و امنیت برای این مرز و بوم شدند به همین دلیل وظیفه ما است که تلاش خود را برای رونق اقتصادی و توسعه به کار گیریم.
رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به نتایج گفت و گوی ایران و برجام خاطر نشان کرد: ارتقای نقش اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی باعث شد ایران بتواند حقوق مسلم خود را تنهایی از قدرت های بزرگ دنیا،  طلب کند.
وی به اقدامات انجام شده این سازمان اشاره و تاکید کرد: حتی اگر پروژه ای یک روز زودتر راه اندازی شود گامی در جهت کاهش محرومیت ها، خدمت به مردم و سپاس از ایثارگرانی است که از خود را فدای دین و کشور کردند.
رییس هیات عامل ایمیدرو یادآور شد: خوشبختانه این سازمان هیچ طرح معطل و راکد ندارد و تمامی آن ها یا فعال شده اند یا مراحل انتهایی اجرا برای افتتاح را طی می کنند.
رییس شورای فرهنگی ایمیدرو نیز در این نشست اظهار داشت: امروزه حیات جمهوری اسلامی در دستان خانواده های شهدا،  ایثارگران و جانبازان است.
حجت الاسلام اخلاقی نیا با تاکید بر اینکه طبق آیات قرآن کریم،‌ شهدا با از خود گذشتگی، زندگی آفرین هستند افزود: حفظ و صیانت از حیات این کشور نیز بر عهده خانواده های شهدا است.
مدیر دفتر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدور نیز دراین جلسه گفت: جهاد با نابرابری اقتصادی و محرومیت، تکلیف امروز مسوولان است.
شمس الدین سیاسی راد ادامه داد: امام(ره)،‌ بر کفرستیزی و فقرزدایی تاکید بسیار داشت بنابراین باید در مسیر مبارزه با فساد و تبعیض احساس تکلیف دینی و اخلاقی کنیم تا بتوانیم جامعه ای سالم و به دور از محرومیت بسازیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه