اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140225809

رئیس امور بهره‌وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت خبر داد

ارائه 12 هزار پیشنهاد نظام مشارکت در یکسال گذشته

کد: 13950706140225809

https://goo.gl/bJVCUh

، تهران , (اخبار رسمی): دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منظور تجلیل از220 فعال عرصه نظام مشارکت برگزار شد که در این جشنواره اعلام شد کارکنان شرکت ملی نفت ایران 12 هزار پیشنهاد در راستای نظام مشارکت در یکسال گذشته ارائه کردند.

ارائه 12 هزار پیشنهاد نظام مشارکت در یکسال گذشته

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، کامبیزباغبان، رئیس امور بهره‌وری، تحول اداری و کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران در این مراسم بیان کرد: عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران و جنوب قابل قبول و موفقیت‌آمیز است.

وی اظهار کرد: دستاوردهای عظیم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای نظام مشارکت مطلوب بوده که این امر با همکاری کارکنان و مدیران ارشد آن محقق شده است.

باغبان تصریح کرد: حرکت و سرعت در هر سازمانی، مستلزم حمایت مسئولان ارشد آن سازمان است که در همین زمینه عملکرد مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابع آن مثبت و قابل قبول بوده است.

وی بر لزوم تغییر نگرش مدیران صنعت نفت نسبت به نظام پیشنهادها و همچنین لزوم شناخت و به کارگیری شایستگی های فردی و سازمانی تاکید کرد و گفت: در مجموع استقرار نظام پیشنهادها در سود و صرفه جویی مالی، مشارکت نیروی انسانی و زمان صرف شده برای انجام وظایف کاری موثر بوده است.

رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران از نصب نرم افزار نظام پیشنهادهای شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت : با خرید و نصب و راه اندازی این سیستم در سه ماه تابستان به زودی این سیستم راه اندازی می شود.

باغبان با بیان اینکه در یکسال گذشته کارکنان شرکت ملی نفت ایران 12 هزار پیشنهاد ارائه داده اند، افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در زمینه نظام مشارکت در میان شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، برتر است.

اجرای نظام مشارکت، راهکاری مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

 مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران نیز دراین آیین با اشاره به نقش نظام مشارکت در صنعت نفت، اظهار کرد: امروز نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر، امری انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه از جمله موفق‌ترین سیستم‌های جدید مدیریتی در جهان امروز، نظام مشارکت است، تصریح کرد: اجرای نظام مشارکت کشورها علاوه‌ بر افزایش بهره‌وری و کیفیت، نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی در صنعت نفت کشور دارد.

محمدی اجرای نظام مشارکت را راهکاری مهم در راستای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: یکی از نظام های پویا که نقش مهمی در توسعه انسانی دارد نظام مشارکتی است.

وی به ویژگی های نظام مشارکت پرداخت و گفت: در این سیستم بدون در نظر گرفتن مسئولیت سازمانی تمام نیروهای سازمان می توانند در راستای کمک به سازمان و شکوفایی شرکت در یک رقابت سالم در کنار یکدیگر به اقتصاد کشور کمک کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، بتوانیم در نظام مشارکت و در کنار هم نگاه ویژه‌ای به آینده صنعت نفت گچساران داشته باشیم.

صرفه جویی دو هزار و 349 میلیارد ریالی در شرکت گچساران با اچرای نظام مشارکت در یک سال گذشته

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه این مراسم گفت: این شرکت در اجرای طرح نظام پیشنهادهای کارکنان، تاکنون 9هزار و 460 میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی داشته است.

علی نارکی افزود: با ایجاد نظام مشارکت در شرکت گچساران از سال 1380 تاکنون بیش از 48 هزار و 400 پیشنهاد از سوی کارکنان ارائه شده است.

 وی بیان کرد: نظام پیشهادات، ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است.

نارکی ابراز کرد: کارکنان و کارگران شرکت نفت گچساران در سال گذشته بیش از چهار هزار و500 پیشنهاد به نظام مشارکت این شرکت ارایه دادند که از این تعداد 197 مورد مصوب و 89 پیشنهاد اجرا شد.

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، صرفه اقتصادی حاصل از نظام پیشنهادات درسال گذشته را افزون بر دو هزار و 349 میلیاردریال اعلام کرد.

وی گفت: نظام مشارکت نظامی تغییر یافته از نظام سنتی به شمار می رود که گسترش آن در مدیریت های خرد و کلان از اهمیت ویژِه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: کارکنان و کارگران این صنعت می توانند با ارائه طرح و پیشنهادها متعدد موجب سود و صرفه اقتصادی برای این شرکت شوند.

وی افزود: سیستم مدیریت در نظام مشارکت به گونه ای طراحی شده که تمام کارکنان و افراد شاغل در یک شرکت یا سازمان با تشکیل کارگروه های تخصصی در رشته های خاص نظرات و پیشنهادهایی را ارائه می دهند.

نارکی تجلیل از فعالان عرصه نظام مشارکت را، راهکاری مناسب برای ایجاد انگیزش درمیان کارکنان اعلام کرد و گفت: امید است باهمدلی ومشارکت کارکنان وخانواده های آنان بتوانیم گام های بهتری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل برداریم.

در این مراسم پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب توسط مدیرمنابع انسانی این شرکت قرائت شد.

براساس این گزارش، نظام پیشنهادات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سال گذشته در دوازدهمین همایش و ششمین جشنواره نظام پیشنهادها براساس ارزیابی های سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دبیرخانه دوازدهمین همایش و ششمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها ، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مفتخر به دریافت تندیس برنز و چند تقدیرنامه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته