اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140346033

در منطقه 19 برگزار می شود

همایش تکریم سالمندان و ایستگاه های سلامت

کد: 13950706140346033

https://goo.gl/CM1LDF

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت روز جهانی سالمند برنامه های آموزشی و سلامت محور در سراهای محلات منطقه 19 اجرا خواهد شد.

همایش تکریم سالمندان و ایستگاه های سلامت

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: برنامه های مناسبتی روز سالمند تا شنبه 10 مهر برگزار و طی آن 80 عنوان همایش و کلاس آموزشی در خانه های سلامت برگزار می شود.

وی افزود: مهارتهای شاد زیستن، افزایش فعالیتهای جسمانی و پیشگیری از بیماری های ناشی از کم تحرکی، شناخت و پیشگیری از بیماری های ناشی از کم تحرکی، شناخت و پیشگیری از بیماری های غیرواگیردار، آلزایمر، اهمیت سلامت سالمندان، تغذیه در دوران سالمندی، بررسی مشکلات خواب سالمندان و سایر موضوعات مرتبط با سالمندان از عناوین دوره های آموزشی این هفته هستند.

همچنن به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل ویزیت پزشکی، اندازه گیری توده بدنی، مشاوره تغذیه و ... ایستگاه های سلامت در خانه های سلامت منطقه برپا شده است.

 این مسئول از برگزاری همایش «سالمند و هم بستگی در بستر خانواده» در سرای محله شریعتی جنوبی خبر داد و گفت: این جشن همراه با اهدای گل به سالمندان و تقدیر از دبیران محله ای کانون سالمندان و بازنشستگان امروز 6 مهر برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فراغتی ویژه سالمندان بیان کرد: به همین مناسبت تورهای آموزشی و تفریحی مختلفی تدارک دیده شده است. ضمن اینکه 15 برنامه همایش پیاده روی نیز در پارکهای سطح منطقه در هفته تکریم سالمندان برگزار خواهد شد.

به گفته وی برگزاری مسابقات اطلاعات سلامت محور، ورزشی و خاطره نویسی، عیادت از سالمندان، توزیع بروشورهای سلامت محور و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای سالمندان در سرای محله شریعتی جنوبی از دیگر برنامه های هفته تکریم سالمندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه