اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140436033

در سرای محلات منطقه 13 انجام می شود

برپایی بازارچه های کارآفرینی و خود اشتغالی

کد: 13950706140436033

https://goo.gl/k3aQYC

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 13 از برپایی بازارچه های کارآفرینی و خود اشتغالی از اوایل آبان ماه درسرای محلات سیزده گانه خبر داد

برپایی بازارچه های کارآفرینی و خود اشتغالی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13 ، اسماعیل عربلو ، معاون اجتماعی فرهنگی گفت : سیزده بازارچه فصلی موقت توسط مرکز خدمات اجتماعی و رفاه حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در سرای محلات سیزده گانه برگزار می شود.

وی افزود: در این بازارچه ها زنان فعال کار آفرین دست آورد های خود را شامل صنایع دستی ، سبزیجات و ترشی جات خانگی و... عرضه می کنند.
وی هدف از برپایی بازارچه های کارافرینی را تشویق و حمایت از کارآفرینان و محصولات تولیدی آنان عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به برنامه های اقتصاد مقاومتی و روند رو به رو به رشد ایجاد مشاغل خانگی، برپایی بازارچه های کارآفرینی و خوداشتغالی می تواند تاثیر بسزایی در دستیابی به اهداف مورد نظر و  رونق فعالیت های اقتصادی شهروندان داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه