اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140516033

همایش سالمندان در بوستان بزرگ ملت

کد: 13950706140516033

https://goo.gl/CTqi9P

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با فرا رسیدن نهم مهرماه روز سالمند همایش ویژه سالمندان در بوستان بزرگ ملت برگزار می شود.

همایش سالمندان در بوستان بزرگ ملت

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3, این برنامه در روز چهارشنبه هفتم مهرماه از ساعت 16 تا 19 با اجرای برنامه های فرهنگی و تست سلامت پذیرای جمع کثیری از سالمندان است.
فاطمه مسایلی رییس اداره ی سلامت منطقه سه اجرای موسیقی و گروه کر , سخنرانی و مشاوره ی گروهی اساتید روانشناسی و برپایی پایگاه سنجش سلامت و تست قند و فشار خون سالمندان را از مهمترین برنامه های این روز عنوان کرد.
وی تکریم پدران و مادران عزیز سالمند را از مهمترین اهداف گرامیداشت این روز عنوان کرد و افزود: دوران سالمندی همانند دوران کودکی یکی از مراحل زندگی است با این تفاوت که دوران کودکی و جوانی سرشار از انرژی و تلاش ولی دوران سالمندی همراه با تکمیل قوا و کاهش میزان فعالیت های فیزیکی است.
وی در ادامه تصریح کرد:در حال حاضر کانون های سالمندان در خانه های سلامت این منطقه فعال هستند و برنامه هایی را برای اعضا به اجرا می گذارند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه