اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140526033

برای شهروندان منطقه 7 ارایه می شود

آموزش بازیافت در مساجد و حسینیه ها

کد: 13950706140526033

https://goo.gl/z696wg

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح آموزش بازیافت به شهروندان در مساجد و حسینیه های سطح منطقه در آستانه فرارسیدن ایام محرم خبر داد.

در مساجد و حسینیه ها آموزش بازیافت می بینند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: ویژه برنامه های شهرداری منطقه در پاسداشت ایام ماه محرم و صفر با هدف تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عاشورای حسینی، معرفی جلوه های زیبای قیام حسینی به عموم شهروندان، انتقال مفاهیم و پیام های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: آموزشگران بازیافت با مراجعه به مساجد به آموزش بهینه کردن تفکیک پسماندهای خشک و کم حجم سازی و عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف تجزیه ناپذیر و استفاده از ظروف تجزیه پذیرگیاهی می پردازند.
معاون شهردار منطقه 7 عنوان کرد: توزیع کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک و بروشور اطلاع رسانی میان نمازگزاران از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این اداره بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست