اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141005424

رونمایی از سیم کارت NFC برای اولین بار درخاورمیانه

کد: 13950706141005424

https://goo.gl/hW2eOl

، تهران , (اخبار رسمی): سیم کارت NFC برای اولین بار در خاورمیانه توسط ایرانسل رونمایی شد.

رونمایی از سیمکارت NFC برای اولین بار در خاورمیانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، فناوری سیم کارت NFC فراهم‌کننده بستری است که از طریق آن می‌توان از فضای سیمکارت و بستر شبکه ارتباطی، انواع خدمات پرداخت و بانکداری همراه را ارائه کرد. این فناوری، نوعی ارتباطی رادیویی است که در فاصله کمتر از 10 سانتیمتر بین دو دستگاه مجهز به ماژول NFC برقرار شده و انجام تراکنش را امکان‌پذیر می‌کند.

با داشتن سیم کارت NFC می‌توان اطلاعات مربوط به انواع کارت‌های بانکی را روی سیمکارت و به صورت امن ذخیره کرد و پرداخت‌های آنلاین را از طریق شبکه شتاب با آن انجام داد و همچنین می‌توان انواع کیف پول را بر روی فضای امن سیمکارت تعریف کرد و بدین ترتیب تمامی تراکنش‌ها و پرداخت‌ها را به صورت آفلاین و با نزدیک کردن گوشی به پذیرنده و بدون نیاز به وارد کردن رمز، به سرعت انجام داد. امری که در انجام خریدهای خرد یک مزیت به شمار می‌رود.

در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام 2016، فروشگاهی شبیه‌سازی شده که بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند خرید مجازى و پرداخت با موبایل را بر بستر جدیدترین فناوری پرداخت در دنیا یعنی NFC تجربه کنند.

در این غرفه، علاقه‌مندان می‌‌توانند با گوشی و سیمکارت مخصوص، گیت متروی نمونه را باز کنند و خرید خود را از طریق موبایل و با خوانش تگ NFC محصولات انجام دهند و در نهایت از طریق موبایل پرداخت را انجام دهند و خرید خود را تحویل بگیرتد.

در حال حاضر از این راهکار در کشورهاى پیشرفته دنیا و برای سهولت در خرید و پرداخت استفاده می‌شود.

ایرانسل همچنین در زمینه توسعه ارتباطات سازمانی و خدمات به سازمان‌ها، در نمایشگاه تله‌کام 2016 خدمات شبکه همراه سازمانی، شبکه امن همراه (APN)، کدهای دستوری، اینترنت پرسرعت سازمانی، تبلیغات هوشمند، خدمات ابری، خدمات اینترنت اشیا (IoT) خدمات مبتنی بر ارتباطات دستگاه به دستگاه (M2M) که صنایع هوشمند، شهر هوشمند، مدیریت بهینه حمل و نقل، سنجش از راه دور و غیره را در بر می‌گیرد، ارائه کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]