اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141506033

سرانه مکان های ورزشی منطقه22 افزایش می یابد

کد: 13950707141506033

https://goo.gl/5aphKT

، تهران , (اخبار رسمی): پروژه احداث،ترمیم و بهسازی چندین زمین ورزشی جهت تعالی فعالیت های ورزشی جوانان در محلات محروم سطح منطقه22 با تلاش و پیگیری شهرداری منطقه در سطح منطقه اجرا می شود.

سرانه مکان های ورزشی منطقه22 افزایش می یابد

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح احداث،بهسازی و مرمت فضاهای ورزشی منطقه در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر و با هدف خدمات رسانی بیشتر به شهروندان منطقه و ایجاد تفریحات و سرگرمی های فرهنگی و سلامتی انجام می شود به همین منظور ترمیم و بازسازی دو زمین ورزشی با کاربری چمن و دیگری اسکیت با مساحتی بیش از یکهزار و 500 مترمربع در محله گلستان انجام شد. این زمین های ورزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد فضای ورزشی امن در انتهای بلوار امیرکبیر و ضلع شمالی پایانه اتوبوسرانی شرکت واحد منطقه 22 احداث شده است.

وی با اشاره به کمی سرانه ورزشی شهروندان در منطقه افزود: این پروژه عمرانی که در مدت 15 روز تلاش شبانه روزی معاونت فنی و عمران منطقه و با استقرار سه اکیپ عملیاتی انجام شد، شامل عملیات خاکبرداری،خاکریزی،زیرسازی،بتن ریزی کف، حصار کشی و فنس فلزی و رنگ آمیزی محیط پیرامونی آن ..... بوده و با منظری زیبا جهت بهره برداری آماده گردیده است.

شهردار منطقه 22 با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال جاری در جهت ارتقا سلامتی و سرانه های ورزشی شهروندان اضافه کرد: همچنین زمین مخروبه ای در محل زیبادشت با همت شهرداری منطقه برای افتتاح زمین پینت بال آماده می شود. این زمین که سال ها بدون استفاده رها شده بود،به زودی در قالب پیست ورزشی بازی مهییج پینت بال در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت. با افتتاح این زمین ضمن افزایش سرانه ورزشی و تفریحی محله زمینه برای بهره مندی اهالی از خدمات ورزشی با هزینه مناسب و کم فراهم می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش