اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142266033

همزمان با فصل بازگشایی مدارس صورت می گیرد

کنترل بار ترافیکی قلب تهران

کد: 13950707142266033

https://goo.gl/4IdSNk

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پلیس راهور منطقه 6 با اشاره به اینکه ترافیک قلب تهران با شروع ماه مهر دو برابر شده است، گفت: تغییر ساعت رسمی کشور، بازگشایی مدارس و کاهش ساعات زوج و فرد از جمله دلایلی است که سبب افزایش بار ترافیکی منطقه شده است

کنترل بار ترافیکی قلب تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، سردار فیض الله حسن وند با بیان اینکه محدوده مطهری، بهشتی و انقلاب پرترافیک ترین محدوده های منطقه هستند، اضافه کرد: ساعت بار ترافیک از 6:30 صبح شروع شده و تا 14 عصر ادامه داشته و بارترافیکی عصرگاهی نیز از ساعت 16 شروع می شود.

او با اشاره به تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 برای کاهش بار ترافیکی محدوده گفت: 20 نقطه از نقطه های پرترافیک منطقه توسط عوامل معاونت حمل و نقل و ترافیک کنترل شده و همچنین ساماندهی رانندگان سرویس مدارس و تاکسی های محدوده بر عهده این معاونت است.

سردار حسن وند با اشاره به اینکه شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش تاثیرگذاری در کاهش بار ترافیکی می توانند داشته باشند، اضافه کرد: در میان خطوط راندن و رعایت حریم نقاط دو عامل کمک کننده به کاهش بار ترافیکی و ساماندهی سیستم حمل و نقل است که به کمک خود شهروندان محقق می شود.

گفتنی است عوامل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 همزمان با شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس در مکان های پر تردد از جمله میادین، تقاطع ها و مدارس حضور داشته تا در ساعات ورود دانش آموزان به مدارس با هدایت رانندگان و خانواده های دانش آموزان از بار ترافیکی معابر کاسته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه