اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142316033

رفع نیازهای عمرانی مدارس و بهسازی معابر پرتردد

کد: 13950707142316033

https://goo.gl/7VKa7E

، تهران , (اخبار رسمی): 7 هزار تن آسفالت به منظور بهسازی عمرانی حیاط مدارس و معابر منتهی به آنها در منطقه 19 پخش شد.

رفع نیازهای عمرانی مدارس و بهسازی معابر پرتردد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، شهنام جوادیان با اشاره به اجرای فعالیتهای عمرانی استقبال از مهر در این منطقه گفت: در راستای بهسازی حیاط داخل مدارس، 3200 تن آسفالت به همت واحد آسفالت این حوزه پخش شد و این فعالیت در قالب لکه گیری و مرمت معابر منتهی به مدارس نیز با استفاده از 3800تن آسفالت انجام شد.

وی افزود: عملیات مرمت ابنیه نیز تاکنون در 15 مدرسه سطح منطقه  شامل ایزوگام، رنگامیزی، پارتیشن بندی، لوله کشی، بازسازی سرویش بهداشتی ، حفر چاه و ... صورت گرفته است.

این مسئول از عدم انجام فعالیتهای عمرانی در معابر اطراف مدارس سخن گفت و تصریح کرد: به منظور سهولت تردد دانش آموزان مجوز حفاری از 15 شهریور تا 15 مهر صادر نخواهد شد.

جوادیان در ادامه از افزایش سرانه فرهنگی منطقه با تکمیل سرای محله خانی آباد نو جنوبی خبر داد و گفت: این سرای محله که به پیشرفت فیزیکی 65 درصد رسیده دوازدهمین سرای محله منطقه محسوب شده و مجهز به تمامی امکانات سایر سراهای محلات است.

همچنین در راستای بهره مندی شهروندان محله اسماعیل آباد از امکانات فرهنگی و آموزشی، اعتبار ساخت سرا در این محله با پیگیری شهردار منطقه اخذ شده و در مرحله شروع طراحی و محاسبات سازه ای و معماری است.

به گفته وی طی یکماه آینده کلنگ زنی این سرای محله در راستای رفع نیازهای فرهنگی مردم محله اسماعیل آباد انجام و فعالیتهای عمرانی ساخت آن آغاز خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه