اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142346033

تجلیل از پیرغلامان حوزه جنوب شرق تهران در منطقه 15

کد: 13950707142346033

https://goo.gl/OKFF0H

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه فرارسیدن ماه محرم و برپایی عزای حسینی با اهدای شال عزا و لوح تقدیر از پیر غلامان جنوبشرق تهران تجلیل شد.

تجلیل از پیرغلامان حوزه جنوبشرق تهران در منطقه 15

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مراسم گردهمایی توجیهی مسئولین و امنای هیئات مذهبی با مشارکت شهرداری منطقه 15 و اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی هیئات مذهبی جنوبشرق استان تهران و حضور حجت الاسلام ناصحی رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران و دکتر عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران برگزار و در آن نکات مهم احیای عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم به مسئولین هیئات جنوبشرق تهران تبیین شد.
حجت الاسلام ناصحی رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر در جمع پرشور صدها نفر از هیأت داران و مداحان اهل بیت (ع) با تاکید بر نقش محوری مساجد در احیای نماز و برپایی عزاداری خاطرنشان کرد: تا آنجا که امکان دارد مراسم‏ عزای حسینی را در مساجد برگزار کنید مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود.
وی همچنین بر آشنا کردن جوانان با اهداف امام حسین (ع) در برنامه های عزاداری تاکید کرد  و افزود: در این راستا از روحانیون بهره ببرید و در ادامه به ذکر مصیبت هم بپردازید.
 دکتر عبدللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز ضمن بیان نقش هیئات مذهبی به عنوان پرچمداران نظام، مسئولین آنها را به ورود به مسایل اجتماعی با هدف حل معضلات و آسیبهای اجتماعی دعوت کرد.
در پایان مراسم از پیرغلامان و هیات داران باسابقه جنوبشرق تهران مناطق 12، 13، 14 و 15 با حضور شهردار منطقه 15 ، رییس اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی جنوبشرق تهران، رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران تجلیل و شال عزا اهدا شد.
شایان ذکر است، اداره مدیریت پسماند منطقه 15 نیز با برپایی غرفه اطلاع رسانی در حاشیه این مراسم نسبت به توزیع 3 تن کیسه تجزیه پذیر ویژه پسماند خشک به تعداد 16 هزار عدد سایز 120 بین تمام هیئات شرکت کننده  اقدام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه