اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142376033

در سرای محلات غربی پایتخت صورت می گیرد

اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی

کد: 13950707142376033

https://goo.gl/Mvv7lP

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 از اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سراهای محله منطقه خبر داد و گفت: این طرح در قالب 4 محور آموزشی الگوی خانواده سالم، علائم هشدار دهنده، مهارت زندگی و فرزند پروری برای شهروندان برگزار می شود.

اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: توانمند سازی شهروندان ساکن در محله و افزایش مشارکت آنان در برنامه ها، ارتقای آمادگی های بهداشتی و درمانی آنان، کمک به نهادینه شدن تغذیه سالم و تحقق فرزندپروری اصولی و مهارت های زندگی از مهم ترین اهداف ساخت و بهره برداری از سرای محله است و جهت تحقق این برنامه ها نیز طرح های ویژه ای در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: آسیب های اجتماعی که در جامعه شاهد آن هستیم دلایل زیادی دارند به همین منظور برای کاهش و پیشگیری از آن راهکارهای متعددی نیز بکار گرفته شده است.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: از جمله طرح هایی که برای پیشبرد آن در منطقه اجرا می شود برگزاری سلسله جلسات، کارگاه ها و نشست هایی با حضور کارشناسان در سراهای محله است.

وی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری آسیب های اجتماعی در منطقه نیز گفت: این طرح با هدف پیشگیری و کاهش آسیب برای شهروندان توسط استادان و مربیان مجرب در خانه های خدمات اجتماعی در سراهای محله برگزار می شود.

محسنی اذعان داشت: 4 محور آموزشی این طرح شامل الگوی خانواده سالم، علائم هشدار دهنده مصرف مواد، آموزش مهارت های هشت گانه زندگی و فرزند پروری است که بصورت کارگاهی در سراها دایر است.

به گفته وی حضور برای همه اهالی در این کارگاه ها آزاد و رایگان است و شهروندان می توانند برای پیشبرد اهداف، تجربیات و ایده هایشان را برای گسترش آموزش های مورد نیاز اهالی به هر یک از مشاوران و کارشناسان ارائه دهند تا بهترین خدمات و آموزش ها ارائه شود.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در صورت استقبال شهروندان از طرح ، آن را به صورت مداوم تکرار می کنیم و با همکاری علاقمندان افزایش خواهیم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه