اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143525431

با حضور نعمت زاده انجام شد

بهره برداری وآغاز عملیات اجرایی دو طرح تولیدی

کد: 13950709143525431

https://goo.gl/2DTjnd

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین عملیات اجرایی طرح تولید پلی اتیلن ترفتالات و افتتاح خط تولید قطعات خودرو با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین انجام شد.

بهره برداری وآغاز عملیات اجرایی دو طرح تولیدی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت؛ عملیات اجرایی طرح تولید اتیلن در کارخانه " دست رنج رضا بافت " آغاز شد که در آن ماده اولیه محصولات نساجی بسته بندی و بطری پت می باشد با ظرفیت 350 هزار تن در سال احداث می شود. 

میزان سرمایه گذاری این طرح صنعتی 200 میلیارد تومان اعلام شده است که با بهره برداری از این طرح 800 نفر مشغول به کار خواهند شد.
همچنین در ادامه ی این سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه ی شرکت سوخت آما تولید کننده ی کارتل خودرو، پمپ آب خودرو، دریچه ی گاز خودرو و ماشین کاری فلزات را با ظرفیت 2 ملیون و 160 هزار قطعه در سال افتتاح کرد. 
میزان سرمایه گذاری ثابت ریالی این طرح 240 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 1.5 میلیون دلار اعلام شده است. 
با افتتاح این طرح توسعه برای 100 نفر شغل ایجاد می شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار