اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143575809

در نشست هم‎اندیشی تعاملات اجتماعی عسلویه مطرح شد

چشم‎انداز مشارکت محلی و صنعتی در عسلویه روشن است

کد: 13950709143575809

https://goo.gl/KCHo5X

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کنندگان در جلسه تعاملات اجتماعی شهرستان عسلویه که با حضور مقامات شهرستان عسلویه و شرکت نفت برگزار شد بر افزایش تعاملات و همگرایی اجتماعی تاکید کردند.

چشم‎انداز مشارکت محلی و صنعتی در عسلویه روشن است

به گزارش  اخبار رسمی به نقل  از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، نشست تعاملات اجتماعی با حضور سیدامیر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت ، محمد ناصری رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، عبدالله نادری، فرماندار عسلویه و جمعی از نمایندگان مردم شهرستان عسلویه در شوراها و سازمان های مردم نهاد برگزار شد، طرفین با مثبت ارزیابی کردن تعاملات کنونی بر همگرایی بیشتر جامعه صنعتی و محلی تاکید کردند.

مشاور اجتماعی وزیر نفت در این نشست نوع انتظارات جامعه محلی پارس جنوبی از صنعت نفت که منطبق بر توسعه پایدار و توجه به محیط است را همراه با دید ملی توصیف کرد و گفت: این امر باعث شده تا اتفاق نظر مشترک در مورد نیازهای منطقه مابین وزارت نفت و مردم محلی صورت پذیرد.

طالبیان افزود: رویکرد وزارت نفت مبتنی بر توسعه پایدار مناطق میزبان صنعت نفت است و از این رو با دستور صریح مقام وزارت از این پس هیچ گونه منازل سازمانی داخل فنس ساخته نخواهد شد تا تعامل میزبانان و میهمانان صنعت نفت افزایش یابد.

 فرماندار عسلویه نیز در این دیدار تاکید کرد: افزایش تعامل با مردم باعث کمک به اجرای بهتر پروژه ها و طرح های توسعه ای صنعت نفت در منطقه خواهد شد و برای حل مسائل اجتماعی در سطح منطقه پارس جنوبی باید آموزش مردم در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این دیدار نیز نمایندگان شوراهای شهر و روستاهای شهرستان عسلویه و سازمان های مردم نهاد به بیان دیدگاه ها و خواسته های خود در جهت افزایش تعامل با صنعت نفت پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته