اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143876033

تهرانگردی پایدار به زودی آغاز می شود

استقرار میزهای کمک رسان گردشگری در 6نقطه پایتخت

کد: 13950710143876033

https://goo.gl/M2DusO

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از استقرار میزهای کمک رسان گردشگری در 6 نقطه پایتخت خبر داد.

استقرار میزهای کمک رسان گردشگری در 6 نقطه پایتخت

به گزارش اخبار رسمی، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این که، مهم ترین اتفاقی که در تهرانگردی درحال حاضر دنبال می کنیم، استقرار زیرساخت های لازم برای گردشگری شهر است، گفت: درواقع اولین کاری که انجام خواهیم داد ، استقرار میزهای کمک رسان در نقاط مختلف پایتخت است، میزهایی که گردشگر داخلی و خارجی به آن مراجعه و خدماتی از قبیل خرید بلیط ، خرید شارژ و اقداماتی از این قبیل تا صدور گواهینامه بین المللی در این میزهای کمک رسان اتفاق می افتد. هوشیار افزود: امیدواریم تا پایان پاییز حداقل در 6 نقطه شهر این میزهای کمک رسان را مستقر کنیم.
وی با اشاره به ماموریت بعدی سازمان گردشگری،گفت: ماموریت مهم ما در حال حاضر، گسترش گردشگری است.
این مسئول با اشاره به شعار جهانی گردشگری، مبنی بر "گردشگری برای همه "، خاطر نشان کرد: سراسر دنیا بر این باورند که گردشگری خارجی زمانی رونق خواهد گرفت که به گردشگری داخلی توجه شود و به قوی ترین شکل اجرا شود، تمرکز ما نیز بر این مبنا بر روی گردشگری داخلی است.
رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران دیگر موضوع مهم را راه اندازی اتوبوس های گردشگری و رینگ گردشگری دانست و إظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال95 بتوانیم حداقل یک رینگ گردشگری با یک سری از این اتوبوس ها افتتاح کنیم که در حال حاضر یکی از این اتوبوس های ساخت چین وارد ایران شده است و با سرمایه گذاری 100 درصد بخش خصوصی در حال حاضر در گمرک است.
وی با اعلام این که پایلوت این طرح با یک دستگاه است، افزود: درواقع تا 5 دستگاه در رینگ یک افزایش می یابد و قرار است رینگ ها نیز افزایش یابد.
وی با اعلام این که در گذشته تنها در نوروزتهران گردی وجود داشت، افزود: در حوزه تهران گردی به زودی تهران گردی پایدار را خواهیم داشت، به گونه ای که با شماره گردشگری، تماس و از تورها تهران گردی مطلع خواهید شد که انشالله در فصل پاییز این شماره تماس به بهره برداری خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه