اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143886033

رئیس انجمن بین المللی کلانشهرهای جهان تهران می آید

کد: 13950710143886033

https://goo.gl/PMAObz

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد: رئیس انجمن بین المللی کلانشهرهای جهان (متروپلیس)به همراه هیات همراه با دعوت رسمی شهردار به تهران می آید.

رئیس انجمن بین المللی کلانشهرهای جهان تهران می آید

به گزارش اخبار رسمی گشتاسب مظفری  اظهار کرد:متروپلیس یک تشکل غیرانتفاعی است که بیش از یکصد کلانشهر جهان د ر آن عضویت دارند و این در حالی است شهرداری تهران از زمان تشکیل این تشکل در دهه 1990از فعالان و بنیانگذاران آن محسوب می شود به طوری که تهران به عنوان مهمترین کانون در  غرب آسیا محسوب می شود.

معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران افزود: در میان کلانشهرهای عضو متروپلیس تهران به عنوان بزرگترین شهر منطقه غرب آسیا محسوب می شود و از نظر جمعیت در میان 20 کلانشهر جهان قرار دارد و از این رو دیدار از شهر تهران برای اعضای متروپلیس از اهمیت برخوردار است.
مظفری خاطرنشان کرد: شهردار مونترال کانادا  به تازگی در راس انجمن جهانی کلانشهرهای جهان و به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شده است و این نخستین حضور یک شهردار کانادایی در تهران است.
وی درباره برنامه های این سفر گفت: در این سفر سه روزه که از شنبه اول اکتبر آغاز می شود رئیس انجمن بین المللی کلانشهرهای جهان با شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران دیدار خواهند داشت و از جاذبه های مهم شهری و پروژه های شهرداری تهران بازدید می کنند.
مظفری افزود: شهر تهران به لحاظ تحولات و توسعه زیرساخت های شهری به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی ،توسعه فضای سبز ،اماکن فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی و کنترل آسیب ها در میان شهرهای پیشتاز غرب آسیا  قرار دارد و در دوره مدیریت دکتر قالیباف در مجامع بین المللی تقدیرنامه ها و جوایز متعددی در زمینه پروژه های شهری بدست آورده است.

معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه با وجود ظرفیت های موجود متاسفانه شناخت کانادایی ها از تهران در حداقل ممکن قرار دارد،ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با سفر شهردار مونترال به تهران و تاثیرات این سفر ،اطلاعات و شناخت شهروندان کانادایی از جمهوری اسلامی ایران و شهر تهران افزایش یافته و شاهد افزایش همکاری ها ی متقابل در زمینه های مختلف باشیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه