اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144036033

ایجاد دیوار محیط زیست در منطقه 21

کد: 13950710144036033

https://goo.gl/7ul1CB

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از ایجاد دیوار محیط زیست بر روی دیوار سفید سرای محله ویلاشهر خبر داد .

ایجاد دیوار محیط زیست در منطقه 21

به گزارش  اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : در راستای ارتقاء سطح فرهنگ محیط زیستی و با هدف افزایش پویایی و مشارکت شهروندی در حفاظت از محیط زیست شهری ، کانون محیط زیست محله ویلاشهر نسبت به تغییر دیوار سفید سرای این محله به دیوار محیط زیستی اقدام کرده است .
وی افزود : در این راستا فعالین محیط زیستی محله ویلاشهر به وسیله مواد بازیافتی و با استفاده از رنگ ؛ نسبت به بازپیرائی دیوار سرای محله و تبدیل آن به دیوار محیط زیستی اقدام کردند.
زنگنه فر در پایان خاطر نشان کرد : هدف از این کار علاوه بر زیباسازی بصری مناظر شهری ؛ آموزش نحوه استفاده بهینه و مطلوب از موادبازیافتی بوده است .
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه