اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144595696

انتشار مجموعه محشای قوانین و مقررات نظام سلامت

کد: 13950710144595696

https://goo.gl/GzAfxu

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه محشای قوانین و مقررات نظام سلامت به اهتمام ابوالفضل اصغری و رضا وطن خواه منتشر شد.

انتشار مجموعه محشای قوانین و مقررات نظام سلامت
به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ، این مجموعه سه جلدی که به اهتمام ابوالفضل اصغری و رضا وطن خواه و زیر نظر محمود عباسی منتشر شده، مشتمل بر قوانین و مقررات حوزه های مختلف نظام سلامت و به فراخور آرای وحدت رویه محاکم عمومی، آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و نظریات حقوقی- قضایی است.

ابوالفضل اصغری در این‌باره گفت: مجموعه‌هایی از این دست جدای از در دسترس قرار دادن مقرره‌های قانونی و قضایی مرتبط در یک مجموعه واحد، امکان ارزیابی قوانین و مقررات و نیز رویه قضایی و همچنین رفتار قانون‌گذار را در این حوزه فراهم می‌کند، ضمن این که کمک شایانی در امر تنقیح قوانین مربوط و تسریع و تسهیل آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]